شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد

فال ابجد روزانه / فال ابجد فردا یکشنبه 28 مرداد 1403 را اینجا بخوانید

فال ابجد روزانه / فال ابجد فردا یکشنبه 28 مرداد 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال ابجد فردا یکشنبه بیست و هشتمین روز از مرداد ماه سال 1403 را میتوانید بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال ابجد یکی از روش‌های قدیمی پیشگویی و طالع‌بینی است که بر اساس حروف ابجد و ارزش عددی آن‌ها عمل می‌کند.در فال ابجد، حروف الفبا به چهار دسته تقسیم شده و هر دسته به یک عنصر طبیعی مانند آتش، خاک، باد و آب نسبت داده می‌شود.فال ابجد معمولاً برای پاسخ به سؤال‌های مشخص و دریافت راهنمایی در امور مختلف زندگی به کار می‌رود.

 متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ ج د

تعبیر: اگر با کسی خصومتی دارید به زودی این خصومت از شما برطرف خواهد شد و برایتان موفقیت را در زندگی به وجود می آورد،، به زودی ازدواجی عاشقانه در پیش رو خواهید داشت،،که برایتان مبارک است شادی بسیار زیادی در وجود شما و خانواده تان به وجود خواهد آورد. پیامی دریافت می کنید. از روی هیجان راز دل خود را به هر کسی نگویید. انرژیتان را برای کسی که قدرش را نمیداند هدر ندهید که نتیجه‌اش فقط سرخوردگی است. به موسیقی زمین گوش کنید و با آن همراه شوید تا از نگرانی هایتان کم و آرامشتان بیشتر شود. برای رفتن به جایی صبر کنید تا شخصا دعوت شوید.

متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: آ ب ب

تعبیر: فالت خوب است. آینده خوب و خوشی در پیش رو خواهید داشت به زودی اوضاع زندگی تان رو به راه می شود ،،اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی دارید به زودی به انجام خواهد رسید و برای تان سود و منفعت بسیار زیادی را در زندگی به وجود خواهد آورد. مسافرتان حالش خوب است و بزودی باز می گردد. برای کسی درد و دل می کنید که او نیز غم هایی مشابه غم شما را مطرح می کند. متاسفانه سبک تر که نمی شوید هیچ، سنگین تر و غمگین تر هم خواهید شد. این روزها بهتر است با کسانی رفت و آمد کنید که انرژی شان از شما بالاتر است. موفقیت در کارتان نزدیک است.

متولدین خرداد

ابجد فال شما: آ ج آ

تعبیر: شخصی در پی شماست که می‌خواهد برای تان مشکلات بسیار زیادی در زندگی به وجود بیاورد و شما را به نابودی و شکست در آینده مواجه کند،، باید بیشتر مراقب خود باشید تا نابودی و شکست در شما ایجاد نشود سعی کنید؛ برای چند مدتی از اطرافیانتان دوری کنید. خبری خواهید شنید که لبخند به روی لبانتان می آورد. روی هدف و نیتتان متمرکز باشید و اجازه ندهید هیچ چیز و هیچکس حواستان را پرت کند. این فرصتی نیست که از دست بدهید. برای رفع تنهایی باید اول خودتان را بهتر بشناسید. باید بدانید که چه می خواهید و چه نمی خواهید وگرنه فقط دور خودتان می چرخید.

 متولدین تیر

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: ایمانتان را قوی کنید. مدتی است در راز و نیاز با خداوند کاهلی می کنید با این کار خودتان را به دردسر های فراوانی مواجه خواهید کرد،، و مشکلات تان چند برابر خواهد شد، اگر می‌خواهید گشایشی در زندگی شما ایجاد شود سعی کنید با توکل به خداوند کارهای خود را به انجام برسانید. در اجرای نیتی اشتیاق بسیار زیادی دارید. اگر چه نیتی خوب و پسندیده است، اما هر کار زمان و دقت مناسبش را می طلبد، از طرفی برای موفقیت در این کار مقدماتی لازم است. بهتر است به نصایح خیراندیشان و اطرافیان توجه کرده و بدون اطلاع از عمق آب در آن شیرجه نزنید. مسافرتی سودمند در پیش است.

 متولدین مرداد

ابجد فال شما: ب ب ج

تعبیر: طالعت نیک است. روزگار بر وفق مراد شماست به زودی به هدف ها و خواسته های قلبی تان خواهید رسید و شادی را در خود به وجود می آورید،، اما اطرافیانتان نسبت به شما احساس ناخوشایندی دارند و می خواهند شما را به نابودی برسانند باید مراقب خود در زندگی باشید. اطلاعاتتان را بالا ببرید تا شک و تردیدتان از بین برود. با طبیعت ارتباط برقرار کنید و از آن انرژی و آرامش بگیرید. هر حرفی را که می شوید تکرار نکنید. بهتر است اول صحت آن را بررسی کنید وگرنه جلوی جمعی شرمنده خواهید شد. خبری خوش خواهید داد و مژدگانی دریافت می کنید.

متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج د ب

تعبیر: طالعت خوب است. به زودی خیر و برکت در زندگی شما سرازیر می‌شود و برایتان موفقیت و سربلندی را در زندگی به وجود می‌آورد شما فرد موفقی در زندگی تان خواهید شد،، بهتر است؛ سپاسگزار نعمت های فراوان خداوند باشید تا در زندگی به آرامش بیشتری برسید. منتظر یک مهمان مهم هستید. با روی خوش از او پذیرایی کنید. برای رسیدن به نیت و خواسته تان لقمه را دور سرتان نچرخانید. راه های ساده تری هم هست، کافی است کمی باهوش باشید. به حرفی که می زنید، پیش از دیگران باید خودتان باور داشته باشید . نوشته ای خواهید خواند که ایده تازه ای به سرتان می اندازد. 

 متولدین مهر

ابجد فال شما: آ ج ب

تعبیر: فردی با شما سر جنگ دارد و هر چقدر هم که تلاش می کنید نمی توانید این کینه و کدورت را از او دور نمایید، بهتر است او را به حال خودش بگذارید تا پی به اشتباهش پی ببرد. ازدواج و نامزدی در پیش دارید و وارد یک زندگی مشترک خواهید شد. اگر تلاش تان بر این است که اوضاع مالی تان را بهبود ببخشید باید از افرادی آگاه و با تجربه کمک بخواهید. مدت زیادیست که در طلب علم و دانش تلاش کرده اید. در مورد یک دعوای مالی سعی کنید از مسیر حقوقی دور نشوید. فکر های جدید به سرتان راه می یابد. روزهای خوشی در انتظارتان است. او که دوستش دارید به زودی به سویتان گام بر می دارد برخلاف انتظارتان از یک کار گروهی جواب خوبی می گیرید.

 متولدین آبان

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: بهتر است جانب حق را بگیرید و از قضاوت های نابجا پرهیز کنید، بی انصافی در حق دیگران زندگیتان را به ورطه نابودی می کشاند. اگر شخصی با حرف هایش شما را آزرده او را به خدا واگذار کنید که جوابشان را می دهد. به دنبال بهبود اوضاع مالی تان هستید اما مراقب باشید که از راه حرام کاری انجام ندهید. شما انسانی خیرخواه و مهربان هستید و همیشه خوبی دیگران را می خواهید به همین دلیل دیگران هم به شما و خانواده تان کمک می کنند. در جلسه ای کاری از این که دیگران سخنانتان را درک نمی کنند ناراحت و عصبانی نشوید، به کسی مشاوره بدهید که به حرفتان گوش می کند، وقت طلاست.

 متولدین آذر

ابجد فال شما: آ ب ج

تعبیر: مقصود خوبی در سر ندارید و هر چقدر بیشتر تلاش کنید در این راه کمتر با موفقیت مواجه خواهید شد پس از آن صرف نظر کنید. اگر حرفهای نامناسبی در رابطه با خود شنیده اید باید نگاهی به اعمال و رفتارتان داشته باشید شاید مقصر خودتان هستید. از خداوند دور نشوید که ضربه اش را در آینده خواهید خورد. از برنامه هایتان عقب مانده اید، به خودتان سخت بگیرید و برای رسیدن به خواسته تان عقب ماندگی ها را با تلاش شبانه روزی جبران کنید. دنبال یک بحث را بیش از حد نگیرید حتی اگر به نتیجه دلخواهتان برسید باز هم راضی نخواهید شد، بخشنده باشید و بگذرید حالتان خوب می شود.

متولدین دی

ابجد فال شما: ج ب د

تعبیر: نگران نباشید و در راهی که می خواهید قدم بگذارید چرا که مطمئنا موفقیت با شماست و خداوند در این راه همراهی تان می کند. اگر برای از دست دادن فردی در غم و اندوه هستید بدانید که خودش به جانب تان باز می گردد فقط کافی است اندکی صبور باشید. زندگیتان دگرگون می شود و آرزوهای تان یک به یک حاصل خواهد شد. از گناه کسی که دوبار دروغ گفته نگذرید. انجام یک اشتباه در یک معامله خرید یا فروش عصبانیتان خواهد کرد، به خودتان مسلط باشید این اتفاق به نفع شماست. حرفی که روی دلتان سنگینی می کند به زبان نیاورید، فعلا خوددار باشید او خودش به اندازه کافی پشیمان است.

 متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: بهتر است از کسی درخواست پول نداشته باشید چرا که رویتان را زمین می زند و ممکن است شخصیتتان زیر سوال برود، کمی صبور باشید و اوضاع مالیاتان به زودی دگرگون می شود. اگر به تازگی راهی را آغاز کرده و وارد شغل جدیدی شده اید مطمئن باشید که در آن به موفقیت خواهید رسید، فقط باید تلاشتان را فراوان تر کنید. شما روحی لطیف و سرشار از مهر و محبت دارید. وام یا سود شایسته ای به دست می آورید. در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده بیش از این خودتان را آزار ندهید. شخصی که پشت سر شما بدگویی کرده تاوان این رفتارش را خواهد پرداخت. اشتباه در کاری به نفع شما تمام خواهد شد، با دقت باشید.

 متولدین اسفند

ابجد فال شما: د آ ب

تعبیر: متاسفانه توکلتان به خداوند را از دست داده اید و ناامید و مایوس هستید اما مطمئن باشید که این روند فقط زندگیتان را در جهت نامناسبی قرار خواهد داد. اگر در آرزوی داشتن فرزندی به سر می‌برید و یا نیت به وصال یار دارید مطمئن باشید که تا ۶ وعده آینده همه چیز برایتان مهیا خواهد. شخصی شما را در یک جلسه دیده و سخت به شما ارادت پیدا کرده، او دوست خوبی برای شما خواهد بود. عدم فعالیتتان نتیجه ناامیدی و یاس این روزهایتان است، ناامیدی را از خودتان دور کنید و بپذیرید که تا زنده و سالمید باید تلاش کنید. از غم شخصی سخت آزرده می شوید، در کنارش باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی