شمانیوز
شما نیوز

رونالدو

کاستا به داد رونالدو رسید/ صعود پرتغال به یک هشتم نهایی

کاستا به داد رونالدو رسید/  صعود پرتغال به یک هشتم نهایی

پرتغال در رقابت های یورو 2024 به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

به گزارش شمانیوز :دیدار تیم های ملی پرتغال و اسلوونی در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به سود پرتغال و با صعود این تیم به مرحله یک چهارم همراه بود.

دیدارتیم‌های ملی فوتبال پرتغال و اسلوونی در آخرین روز مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب دوشنبه در ورزشگاه فرانکفورت آره‌نا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان وقت‌های قانونی به تساوی بدون گل انجامید و به وقت‌های اضافه کشیده شد که در وقت‌های اضافه هم بازی بدون گل به اتمام رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد تا در نهایت تیم پرتغال در ضربات پنالتی پیروز شد و حریف فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی شد.

در این دیدار کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی ضربه پنالتی خود را در جریان بازی خراب کرد و اوبلاک مهار کننده پنالتی کاپیتان پرتغال بود. رونالدو اشک هایش سرازیر شد و بسیار ناامید بازی را ادامه داد.

در دقایق پایانی نیمه دوم وقت‌های اضافه بازیکنان اسلوونی نزدیک بود روی اشتباه پپه گل بزنند که دیگو کاستا دروازه بان پرتغال ناجی تیمش شد.

در ضربات پنالتی رونالدو موفق شد به عنوان اولین بازیکن گل تیم خود را به ثمر برساند و فورا به جای خوشحالی کردن از هواداران عذرخواهی کرد.

در ضربات پنالتی دیوگو کاستا گل تیم ملی پرتغال ستاره این تیم بود و تمامی پنالتی‌های زده شده از سوی اسلوونی را مهار کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی