شمانیوز
شما نیوز

آخرین اخبار از نقل و انتقالات سرخ پوشان / پرسپولیس یک مهاجم اروپایی جذب می‌کند

تیم پرسپولیس برای خط حمله خود قصد دارد از یک مهاجم با کیفیت خارجی استفاده می‌کند.

آخرین اخبار از نقل و انتقالات سرخ پوشان / پرسپولیس یک مهاجم اروپایی جذب می‌کند

به گزارش خبرنگار شمانیوز  به نقل از برنا؛ فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکن به طور رسمی برای پرسپولیسی‌ها آغاز شده و فعلا قرمزها با فرشاد احمدزاده قرارداد ۳ ساله امضا کردند.آخرین اخبار از نقل و انتقالات سرخ پوشان این است که علی علیپور راهی بلژیک خواهد شد و ماریو بودیمیر نیز علاقه‌ای دیگر به ماندن در پرسپولیس ندارد تا پرسپولیس بدون مهاجم نوک شود و تنها مهدی شریفی در این پست می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند که البته در سال گذشته بیشتر نیمکت نشین بود و به او کمتر بازی رسید.

البته به غیر از شریفی، محمد امین اسدی نیز دیگر مهاجم پرسپولیس است که در تیم ملی امید بازی می‌کند و سال گذشته تنها در برخی بازی‌ها به عنوان یار جایگزین به زمین می‌آمد.سرخ پوشان برای جذب مهاجم جدید به مهدی طارمی پیشنهاد دادند و درصدد به خدمت گرفتن او بودند اما مهاجم بوشهری تیم ملی اعلام کرد در حال حاضر نمی‌خواهد به ایران بیاید و هدفش بازی کردن در فوتبال اروپا است و سرخ پوشان هم خط قرمز روی خط او کشیدند.

دیگر گزینه پرسپولیسی‌ها رضا قوچان نژاد بود که او این پاسخ را داد و بیان کرد در حال حاضر نمی‌ خواهد دیگر در فوتبال آسیا بازی کند و هدفش لژیونر شدن به اروپا است.مسئولان باشگاه درصدد هستند بازیکن‌های خوبی به خدمت بگیرند و شنیده می‌شود برای پست مهاجم بازیکن خارجی می‌خواهند و اولویت شان جذب بازیکن اروپایی است.

البته در روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها اعلام کردند پرسپولیسی‌ها درصدد جذب کی روش و پاتوسی هستند که این اخبار تکذیب شد. به هرحال باید منتظر ماند و دید گزینه های اروپایی پرسپولیس برای خط حمله چه بازیکنی خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی