شمانیوز
شما نیوز

پس از بازگشت کاروان وزنه برداری از لندن

باقری:قوی‌ترین مرد جهان بدون‌تیم است

شمانیوز: سرمربی تیم وزنه برداری گفت: باشگاه‌های دولتی در رشته‌های مختلف تیم داری می‌کنند و امیدوارم از این پس گوشه چشمی هم به وزنه برداری داشته باشند.  

کورش باقری پس از ورود کاروان وزنه برداری به کشورمان گفت: انتظار زیادی از ما وجود داشت و من هم انتظار زیادی از وزنه برداران بخصوص کیانوش رستمی داشتم و وی را در سطح سلیمی می‌دیدم اما المپیک است و استرس ورزشکاران بالا.

وی ادامه داد: رستمی نفر اولی بود که شانس کسب مدال داشت. با این حال با توجه به توانایی‌هایش بد کار نکرد و پس از مدال وی، سایر ورزشکاران کشورمان نیز مدال آوری کردند.

باقری تاکید کرد: کسب 4 مدال خیره کننده است اما از لحاظ کیفیت تصور می‌کردم دو طلا کسب کنیم. در مجموع راضی هستم و همه زحمت خود را کشیدند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: در این مدت خیلی‌ها در فدراسیون ما را کمک کردند و باید از آنها تشکر کنم. از ملی پوشان تشکر می‌کنم که سخت گیری‌های من را تحمل کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه توقعی از مسئولان دارد،‌ گفت: امروز انتظار این است که به سالن‌های وزنه برداری در کشور و همچنین به تیم‌های باشگاهی در لیگ برتر وزنه برداری اضافه شود. همچنین دستمزدهای وزنه برداران و مربیان وزنه برداری نیز بالا برود.امروز مربیان ما برای یک سال 5 میلیون و وزنه برداران نهایتا 15 میلیون می‌گیرند و متاسفم که سلیمی به عنوان قوی ترین مرد جهان امروز بدون تیم است.

وی در پایان گفت: باشگاه های دولتی زیادی امروز در رشته‌های مختلف ورزشی تیم داری می‌کنند و امیدوارم از این پس گوشه چشمی به وزنه برداری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied