شمانیوز
شما نیوز

سازمان منطقه آزاد کیش

همه روزهای خدمت، روز دولت است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تاکید بر ارائه خدمات شایسته به عموم مردم جامعه؛ همه روزهای خدمت را روز دولت معرفی کرد که به طور حتم با بهره گیری از تجربیات به دست آمده در طول سال های گذشته می توانیم به نحو مطلوب وظایف محوله خود را انجام دهیم.

همه روزهای خدمت، روز دولت است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در حاشیه مراسم عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای گمنام کیش به مناسبت گرامی داشت هفته دولت، این ایام را فرصت مغتنی برای ارزیابی ارائه خدمات شایسته به عموم مردم جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: همه روزهای خدمت، روز دولت است و باید در این مسیر ویژگی های دولتمردان شهید؛ رجائی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهیم.  

رحیم سرهنگی در رابطه با ارائه خدمات خالصانه به مردم، گفت: با پذیرش مسوولیت های محوله و الگوگیری از ویژگی های شهیدان رجائی و باهنر که نمادی از خدمت بی منت به مردم بودند می توانیم در این مسیر خطیر گام های موثری برای جلب رضایتمندی حداکثری برداریم.

به گفته سرهنگی در جزیره کیش به مناسبت هفته دولت چندین طرح عمرانی و اقتصادی آماده بهره برداری است و به واسطه همزمانی با اربعین حسینی این مراسم با وقفه برگزار خواهد شد.

وی در تکمیل سخنان خود، اظهار داشت: امسال نیز همچون سال های گذشته شمار زیادی از ساکنان کیش راهی سفر اربعین هستند و به دلیل دعوت از مقامات کشوری برای حضور در مراسم بهره برداری از طرح ها؛ این رویداد اقتصادی بعد از اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با رونمایی برنامه های فرهنگی، گردشگری و طرح هایی که منجربه رونق گردشگری در این منطقه می شود، بیان داشت: با تبیین راه کارهای عملی و تدوین نقشه راه می توانیم در این حوزه اقدامات تاثیر گذاری انجام دهیم.

رحیم سرهنگی، ضمن ارزیابی مثبت برگزاری "نمایشگاه ایروان اکسپو"، افزود: با تعامل ایجاد شده میان فعالان حوزه گردشگری ارمنستان و شرایط موجود از نظر آب و هوایی این دو منطقه، به طور حتم زنجیره گردشگری با برنامه های مرتبط تعریف می شود.

سرهنگی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که ارمنستان دروازه ورودی به روسیه است، تاکید کرد: با حضور در نمایشگاه ارمنستان و بررسی ظرفیت های این کشور و فعالان اقتصادی روسیه در کشور ارمنستان؛ تعاملات خوبی صورت گرفته است.

به گفته سرهنگی در این نمایشگاه چندین تفاهم نامه همکاری در حوزه های مختلف به امضا رسید و خیلی از فعالان اقتصادی ارمنستان اعلام کردند در "نمایشگاه کیش اینوکس" که یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی کشور است، شرکت خواهند کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied