شمانیوز
شما نیوز

امیر محمد متقیان | حواشی امیر محمد متقیان

از سیگار کشیدن تا کچل شدن امیر محمد متقیان | عمو پورنگ حسابی از امیر محمد غافل شده

امیر محمد متقیان این روزها با حواشی زیادی روبه است از سیگار کشیدن تا کچل شدن این مجری کودک غوغا کرد.

از سیگار کشیدن تا کچل شدن امیر محمد متقیان  |  عمو پورنگ حسابی از  امیر محمد غافل شده

به گزارش شمانیوزhttps://www.shomanews.com/؛ عکسی از امیرمحمد متقیان به تازگی منتشر شده است که این مجری کودک سیگار به دست پیداش شده است اکنون نیز با ظاهری و قیافه کچل نیز عکسش در فضای مجازی وایرال زیادی شده است.  امیرمحمد متقیان تک فرزند و مادرش اهل ساوه و پدرش اهل تهران و در شغل چاپ و طراحی تابلو و پارچه نویسی می باشد که تا سوم دبستان در این شهرت زندگی می کردند امیرمحمد متقیان تابستان‌ ها که بیکار بودم همراه بابا به مغازه می‌ رفتم ، یک روز که ایشان از مغازه بیرون بود یکی از کارگردانان تئاتر ساوه برای سفارش بنر تبلیغاتی مراجعه کرد.  امیرمحمد متقیان امیرمحمد که در تابستان سال 1384 بعنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام‌ جم حضور یافته بود با داریوش فرضیایی مجری برنامه آشنا شد. امیرمحمد متقیان صدای شش دانگ و دلنشینی هم دارد و تاکنون بیش از 50 ترانه شاد و کودکانه را با عموپورنگ در برنامه های سرگرمی همخوانی کرده است. 

 امیر محمد متقیان

امیرمحمد متقیان 13 آذر 1374 در تهران به دنیا آمده و یکی یک دانه خانه است. عاشق سینه‌ چاک ماشین و بازیگری است و از 8 سالگی خاک صحنه خورده تا این که سال 84 با عمو پورنگ و تلویزیون آشنا شده و از آن به‌ بعد شهرت، ضربه زدن به توپ فوتبال و دوچرخه‌ سواری در کوچه را رویای روزهای رفته‌ اش کرده است.

 

همان روزهایی که شادمانه‌‌ های رنگ و وارنگ و خنده‌ های ریز را بر لب‌ های همسالانش می‌ نشاند. امیرمحمد صدای شش دانگ و دلنشینی هم دارد و تاکنون بیش از 20 ترانه شاد و کودکانه را با عمو پورنگ همخوانی کرده و خوانندگی 5 اثر موسیقایی در ژانر مذهبی را نیز به تنهایی به عهده داشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied