شمانیوز
شما نیوز

بیمه ملت

همایش انگیزشی و آموزشی سکوی پرتاب بیمه ملت برگزار شد/ یزدان‌دوست: محصول جدید بیمه عمر در راه است

مدیرعامل بیمه ملت در جمع نمایندگان و شبکه فروش این شرکت در همایش انگیزشی و آموزشی سکوی پرتاب، نوید ارائه محصول جدید در حوزه بیمه‌های عمر را داد.

همایش انگیزشی و آموزشی سکوی پرتاب بیمه ملت برگزار شد/ یزدان‌دوست: محصول جدید بیمه عمر در راه است

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، علی‌رضا یزدان‌دوست در جمع نمایندگان و شبکه فروش در همایش انگیزشی و آموزشی سکوی پرتاب، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه نمایندگان، شبکه فروش این شرکت را بسیار وفادار دانست و ابراز امیدواری کرد که این تعهد و وفاداری که در شرکت بیمه ملت ریشه دوانده، مستمر و ادامه‌دار باشد. وی در عین حال اعلام کرد که با دغدغه‌های نمایندگان آشنا است و از کم و کاستی‌ها و نارسایی‌های احتمالی در ساختار عملیاتی مطلع است و در پی رفع آنها هستیم.

یزدان‌دوست ادامه داد: برخی از مشکلات در شرکت بیمه ملت زیرساختی است. این شرکت دوره‌ای طولانی در حوزه آی‌تی در صنعت بیمه کشور پیشرو و زبان‌زد بود، اما امروز با مشکلات کم و بیش بزرگی در این حوزه دست و پنجه نرم می‌کنیم. امیدواریم با تدابیری که در هیئت مدیره در مورد این حوزه و حوزه‌های زیرساختی مالی و فنی شرکت اتخاذ می‌شود، تا پایان سال 1402 بخش عمده‌ای از معضلات حوزه نرم افزاری برطرف شود.

یزدان‌دوست نوید معرفی محصولات جدید در حوزه بیمه‌های عمر را داد و ابراز امیدواری کرد که با رفع مشکلات عملیاتی و نرم افزاری، این محصولات عرضه شوند.

مدیرعامل بیمه ملت در پایان تاکید کرد: دغدغه‌ها و مشکلات نمایندگان و شبکه فروش شرکت، توسط انجمن‌ صنفی و معاونان و مدیران حوزه های مختلف شرکت مورد توجه است و تا به نتیجه رساندن موضوعات، پیگیری می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده انشاالله در فواصل زمانی کوتاه‌تری جلسات با نمایندگان و شبکه فروش برگزار شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied