شمانیوز
شما نیوز

شرکت جهان فولاد سیرجان

اولین همایش نظام پیشنهادات شرکت جهان فولاد سیرجان برگزار شد

به همت شرکت جهان فولاد سیرجان اولین همایش نظام پیشنهاد‌ها امروز مورخ ۲۰ مهرماه با حضور مدیران عامل شرکت‌های بهره‌بردار، معاونان، مدیران و کارکنان این شرکت در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان برگزار شد.

اولین همایش نظام پیشنهادات شرکت جهان فولاد سیرجان برگزار شد

تدریس این همایش را که با حضور و استقبال حداکثری کارکنان جهان فولاد همراه بود دکتر مجید کرد رستمی و دکتر حسام روشنایی از اساتید بنام کشوری برعهده داشتند.

مهندس پورمعصومی مدیر عامل شرکت جهان فولاد هدف از اجرایی شدن طرح نظام پیشنهاد‌ها را مشارکت عموم کارکنان جهت ارائه پیشنهاد‌ها و طرح‌های نوین و جدید در راستای پیشرفت، موفقیت و اعتلای همه جانبه شرکت خواند و افزود: در نتیجه استقرار این نظام، شاهد افزایش مشارکت کارکنان، روحیه تفکر مشترک، پویایی گروهی، افزایش تعلق سازمانی، مسوولیت پذیری و افزایش بهره وری خواهیم بود که ثمره آن هم نصیب شرکت و هم کارکنان خواهد شد.

وی در انتها با تاکید بر اهمیت تفکر خلاق و نقد دلسوزانه افزود: از کلیه مدیران سطوح عالی، میانه و پایه تقاضا دارم با اجرای بهینه این نظام و کوشش همه جانبه، نظام تفکر دلسوزانه، خلاق و نقاد را در سازمان توسعه دهند. همچنین از عموم کارکنان نیز خواهش میکنم با ارائه پیشنهاد‌های خود به ما در ارتقای سطح عملکرد شرکت کمک نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied