شمانیوز
شما نیوز

بازنشستگی

ببینید | افزایش سن بازنشستگی داد همه را در آورد

«جلوگیری از انفجار بمب ساعتی» یا «تصمیم غیرمنطقی»؛ اینها عناوینی است که برخی در خصوص مصوبه جدید افزایش سن بازنشستگی انتخاب کرده‌اند؛ مصوبه‌ای که سوالاتی را هم در ذهن شهروندان به وجود آورده است.

ببینید  |  افزایش سن بازنشستگی داد همه را در آورد

به گزارش شمانیوز؛ افزایش  سن بازنشستگی بدون شک مهمترین مصوبه خانه ملت در جلسه علنی روز یکشنبه ۲۸ آبان بود. نمایندگان مجلس بند الحاقی بند خ  و بند ز ماده  ۲۹  لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و این به این معنا بود که سن بازنشستگی را برای گروه‌های مختلف افزایش خواهد یافت.

با قانون جدید افراد در چه سنی بازنشسته می‌شوند؟

۱. بیمه پردازانی که ۲۸ تا ۳۰ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنها برای بازنشستگی اضافه نمی گردد.

۲. بیمه پردازانی که ۲۵ تا ۲۸ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی دو ماه اضافه می گردد.
۳‌. بیمه پردازانی که ۲۰ تا ۲۵ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی سه ماه اضافه می گردد.
۴. بیمه پردازانی که مطابق قوانین ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی چهارماه اضافه می گردد.
۵. بیمه پردازانی که مطابق قوانین تا ۱۰ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی پنج ماه اضافه می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied