شمانیوز
شما نیوز

سفیدی مو | رفع سفیدی مو

با این روش ها از سفیدی موهات جلو گیری کن | ترفند های طبیعی برای جلوگیری از سفیدی زودهنگام مو

با این روش ها از سفیدی موهات جلو گیری کن | ترفند های طبیعی برای جلوگیری از سفیدی زودهنگام مو

اگر شماهم میخواهید از سفیدی زودهنگام موهایتان جلو گیری کنید تا پایان مقاله همراه ما بمانید.

به گزارش شمانیوز :سبوس برنج حاوی املاح معدنی، آهن، منگنز و ویتامین های A ,E ,B1 ,B2 ,B5 ,B6 بوده ویتامین B5 موجود در آن موجب تحریک پیاز مو شده و از سفید شدن و ریزش مو جلوگیری کرده و هم چنین به مرور زمان موهای سفید را مشکی کرده و موجب رویش مجدد موها می شود.از آنجایی که سبوس برنج دارای ویتامین‌های محلول در آب است. می‌توان به صورت موضعی ویتامین‌ها را به مو و پوست سر انتقال داد.

 

ساخت و مصرف دمنوش سبوس: 

به این صورت که شما می‌توانید دم کرده سبوس برنج را پس از جوشیدن داخل ظرفی ریخته و سبوس را از آن جدا کنید. حال می‌توانید مابقی را به عنوان یک دمنوش سبوس مصرف نمایید. با ادامه این روند به تقویت ریشه مو جلوگیری از سفیدی زودرس مو و جوانسازی آن کمک می‌کنید. 

سفیدی مو

مصرف سبوس با سالاد

می‌توانید سوالات خود را با کمی روغن زیتون و مثل قاشق غذاخوری سبوس غنی از ویتامین b کنید. با مصرف این ترکیب از خواص سبوس برنج برای جلوگیری از رفع سفیدی مو بهره‌مند شده‌اید به همین سادگی. 

 

ترتیب سبوس و زرده تخم مرغ  

یکی دیگر از روش‌ها ترکیب یک قاشق سبز و سبز برنج با دو یا سه زرده تخم مرغ و مالیدن آنها به پوست و موی سر می‌باشد. ماندگاری این ترکیب بهتر است تا ۸ دقیقه روی موی سر باشد و سپس شسته شود. 

استفاده از روش‌های موضعی و خوراکی سبوس برنج میتواند موهای شما را جوان نگه داشته و از ریزش و سفیدی آنها جلوگیری کند. سلام سلام به افرادی که از مواد شیمیایی مانند تافت برای حالت دادن موها استفاده می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از این روش‌ها استفاده کنند.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی