شمانیوز
شما نیوز

لوئیس فیگو

پشت پرده لوئیس فیگو ستاره مشهور فوتبال جهان به ایران

سفر لوئیس فیگو ستاره مشهور فوتبال جهان به ایران کاملاً تبلیغاتی بوده و ارتباطی به مسائل فنی فوتبال ندارد.

پشت پرده لوئیس فیگو ستاره مشهور فوتبال جهان به ایران

به گزارش شمانیوز؛ لوئیس فیگو ستاره فراموش نشدنی فوتبال جهان که بازی‌هایش در بارسلونا، رئال مادرید و البته اینتر هرگز از یادمان نمی‌رود، هم اکنون در تهران حضور دارد و البته سفرش کاملاً جنبه تجاری و تبلیغاتی داشته و ارتباطی به بحث مربیگری یا استعدادیابی در فوتبال ندارد.

طبق اخباری که دوشنبه شب به دستمان رسید، یک شرکت تولید کننده محصولات خوراکی قصد دارد برند جدید خود را به تمام ایران معرفی کند و برای تحقق این امر با کاپیتان اسبق تیم ملی پرتغال قرارداد بسته تا به عنوان سفیر تبلیغاتی کارخانه مورد نظر وارد عرصه شود. لوئیس فیگو جهت تبلیغات این برند مقابل دوربین قرار می‌گیرد و جدا از عکس‌های تبلیغاتی، در تیزرهای آنها نیز بازی می‌کند. برخی شایعات حکایت از آن دارد که برند مذکور تولید کننده محصولات لبنیاتی است و جدا از کارخانه، مجتمع بسیار مجلل هم در غرب پایتخت دارد.

از قرار معلوم تیزرهای تلویزیونی شرکت مذکور با حضور لوئیس فیگو بلافاصله پس از اینکه آماده پخش شد، قبل از دیدارهای استقلال و پرسپولیس و همچنین مسابقات مهم باشگاهی اروپایی به ویژه دیدارهای بارسلونا و رئال مادرید در قالب آگهی بازرگانی از شبکه ۳ پخش می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied