شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه 6 دی 1402

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس مشهد برای فردا چهارشنبه 6 دی 1402 می پردازیم.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس مشهد فردا چهارشنبه 6 دی 1402

به گزارش شمانیوز : با توجه به شدت آلودگی مشهد و تعطیلی مدارس و دانشگاه های امروز سه شنبه 5 دی 1402 ،احتمال تعطیلی مدارس برای فردا چهارشنبه 6 دی 1402 وجود خواهد داشت. در ادامه به جزییات تعطیلی مدارس فردا در مشهد می پردازیم.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس مشهد

یحیی قائنی‌پور، رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی:هواشناسی دیشب اعلام کرده بود که صبح سه شنبه، شاخص آلودگی هوا بالا است اما مسئولان مربوطه شاخص میانگین را در نظر گرفتند و حدس زدند که شاخص میانگین بالا نمی‌رود، در حالیکه باید برای شاخص میانگین ۲۴ ساعت صبر کنند.

شاخص میانگین ۱۵۰ بود و زمانی که شاخص لحظه‌ای بالا رفت شاخص میانگین بلافاصله از ۱۵۰ به ۱۶۰ افزایش یافت.

ساعت ۴:۳۰ صبح تصمیم گرفتیم که فعالیت‌های آموزشی تعطیل شود و ساعت ۵ صبح خبر تعطیلی مدارس در کانال‌های خبری منتشر شد. حالا می‌گویند دیر اعلام شد، اما اگر ساعت ۲۰ اعلام می‌کردیم فردا مدارس تعطیل است، اما هوا خوب بود، نمی‌گفتید چرا مدارس را تعطیل کردید و دانش‌آموزان از تحصیل افتادند؟

آموزش و پرورش باید دیر تعطیل شود و خودشان پیش‌بینی کردند که امروز شاخص آلودگی پایین می‌آید، در صورتی که ما گفتیم از ساعت ۱۱ظهر روند شاخص آلودگی هوا کاهشی است.

من در جریان مصوبه ساعت ۱۱ شب دیشب نبودم که گفتند فردا مدارس مشهد تعطیل نیست.

فردا مشهد دچار ریز و گرد زیاد می‌شود و احتمال تعطیلی مدارس مشهد در شیفت صبح وجود دارد، ولی این نظر شخصی من است و ساعت ۱۸عصر تصمیم نهایی اعلام می‌شود.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

فردا چهارشنبه 6 دی ماه جاری، کلیه فعالیتهای آموزشی کلیه مراکز آموزشی در مشهد مقدس، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت صبح و عصر بصورت غیر حضوری در بستر وبینار و سامانه شاد برگزار می شود / کلیه فعالیت های ورزشی در فضای باز و بسته تعطیل می باشدـ

آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌های مشهد تعطیل شد. مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی: براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار استان، آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها در دو نوبت صبح و عصر مشهد در روز چهارشنبه در دو بخش دولتی و خصوصی و سایر مراکز آموزشی تعطیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی