شمانیوز
شما نیوز

جزئیات تعطیلی دو روزه در هفته | تعطیلی دو روزه از کی اجرا می شود؟

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی در خصوص آخرین وضعیت تعطیلی 2 روزه آخر هفته که پنج شنبه یا شنبه قرار بود تعطیل شود توضیحاتی ارائه کرد.

جزئیات تعطیلی دو روزه در هفته | تعطیلی دو روزه از کی اجرا می شود؟

به گزارش شمانیوز: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:با توجه به اینکه لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تعطیلی 2 روز در هفته آنها ماه ها قبل در کمیسیون اجتماعی تصویب شده بود، رسیدگی به آن در صحن در نوبت قرار گرفته بود. اما در آخرین جلسه صحن در روز دوشنبه 9 بهمن، نمایندگان مجلس بر اساس تبصره یک ماده 100 آئین نامه داخلی مجلس به اولویت این لایحه رای دادند. بنابراین، در اولین جلسه رسمی بعدی مجلس، رسیدگی به این موضوع در دستور کار صحن مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

این نماینده مجلس در خصوص پیش‌بینی اش از تصمیم صحن مجلس نسبت به کاهش ساعات کاری از 44 ساعت به 40 ساعت و همچنین افزایش تعطیلات از یک روز به دو روز در هفته گفت:به نظرم قطعاً گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری رای می‌آورد.

عباس گودرزی همچنین درباره تصمیم گیری در خصوص انتخاب دومین روز تعطیل تاکید کرد:اگر لایحه در صحن مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد، تصمیم‌گیری درباره اینکه دومین روز تعطیل پنجشنبه یا شنبه باشد، بر عهده دولت خواهد بود.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied