شمانیوز
شما نیوز

باشگاه استقلال

خبر خوش به استقلالی‌ها | هدیه فیفا برای آبی‌های پایتخت

‌شنیده‌ها از بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال حکایت دارد.

خبر خوش به استقلالی‌ها | هدیه فیفا برای آبی‌های پایتخت

به گزارش شمانیوز، باشگاه استقلال یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های آسیا است. باشگاه استقلال ستاره‌های بسیاری دارد. باشگاه استقلال یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ایران است‌. باشگاه استقلال دو مرتبه در آسیا قهرمان شده است. باشگاه استقلال یک قهرمانی بدون شکست در ایران دارد.

خبر باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال، به صورت رسمی توسط رسانه رسمی این باشگاه اعلام شد تا آبی‌ها مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نداشته باشند.

در خبر سایت رسمی باشگاه استقلال آمده است: پس از اینکه به دلیل شکایت دستیاران ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق باشگاه استقلال، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته شد، مکاتباتی با فیفا صورت گرفت تا طلب این مربیان از مطالبات باشگاه استقلال نزد فیفا پرداخت شود.

با وجود موافقت فیفا با درخواست آبی‌ها، اما انجام این پروسه و تأیید نهایی از سوی وکیل دستیاران ساپینتو با تأخیر همراه شد تا این پروسه بیش از موعد پیش‌بینی شده به طول انجامید.

سرانجام با پیگیری‌های باشگاه و موافقت فیفا، این مطالبات امروز به حساب دستیاران ساپینتو واریز شد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز شود.

بدین ترتیب استقلال مشکلی برای ثبت قرارداد رافائل سیلوا و جلال‌الدین ماشاریپوف نخواهد داشت و این دو بازیکن در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند در دیدار برابر صنعت‌نفت به میدان بروند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied