شمانیوز
شما نیوز

مرتضی امینی تبار

آیا میدانسیت این بازیگر سریال زخم کاری تبع افغان است؟!+فیلم

آیا میدانسیت این بازیگر سریال زخم کاری تبع افغان است؟!+فیلم

مرتضی امینی تبار بازیگر سریال زخم کاری تبع افغان است که طی مصاحبه ای از افغان ها دفاع کرده و مخالف اخراج آن ها از کشور ایران است در ادامه مشاهده می نمایید.

به گزارش شمانیوز: مرتضی امینی تبار بازیگر تبه افغان در ایران است. مرتضی امینی تبار با بازی در سریال زخم کاری به شدن دیده شده است. مرتضی امینی تبار بعد از بازی در زخم کاری در چند سریال و فیلم هم بازی کرده است. در ادامه صحبت های مرتضی امینی تبار از اتباع افغانی در ایران را مشاهده می نمایید.

مرتضی امینی تبار در سال ۱۳۹۳، در سن پانزده سالگی، تجربه اولیه‌ی خود را به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی‌زبان داشت. اما پس از آن، به سمت تئاتر جذب شد. از سال ۱۳۹۵، در سن هفده سالگی، به طور حرفه‌ای به کار تئاتر پرداخت. او این مسیر را در شهر قم آغاز کرد و پس از یک سال، با قبولی در دانشگاه، به تهران مهاجرت کرد. در این مسیر، با شرایط بسیار سختی مانند دوری از خانواده و زندگی در خوابگاه، کارش را با گروه‌های دانشجویی ادامه داد. این تجربه‌ها و تلاش‌های وی در مسیر هنری، به او کمک کرده‌اند تا به موفقیت‌های بزرگی در دنیای هنر برسد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    کلابین افغانهای که سالهاست در ایران هستن وبا فرهنگ واداب ایرانی مچ شده اند واعغانهای که این دوسه سال وارد شدهاند تفاوت زیادی هست اینها که جدیدا وارد شده اند خیلی از فرهنگ کم برخوردار هستن

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی