شمانیوز
شما نیوز

ابعاد جدید پرونده دختر ۱۴ ساله خیابان وطن‌پور منتشر شد

ابعاد جدید پرونده دختر ۱۴ ساله خیابان وطن‌پور منتشر شد

دختری ۱۴ ساله به نام نفس حاجی‌شریف است که برای خرید به یکی از مجتمع‌های منطقه مراجعه کرده بود. نحوه برخورد تند ماموران با انتقادات کاربران مواجه شد. با گذشت بیش از ۲ماه و نیم از رخداد، مریم عباسی مادر نفس ابعاد تازه‌‌ای از پرونده و شرایط نفس را شرح می‌دهد.

به گزارش شمانیوز؛ دختری ۱۴ ساله به نام نفس حاجی‌شریف است که برای خرید به یکی از مجتمع‌های منطقه مراجعه کرده بود. نحوه برخورد تند ماموران با انتقادات کاربران مواجه شد. با گذشت بیش از ۲ماه و نیم از رخداد، مریم عباسی مادر نفس ابعاد تازه‌‌ای از پرونده و شرایط نفس را شرح می‌دهد.
 آقایی به من زنگ زد و گفت: «دخترتان جلوی من نشسته؛ آب هم به او داده‌ایم، روبه روی کولر و هیچ اتفاقی برای او نیفتاده. روسری داشتید بیارید، نداشتید هم ایرادی ندارد! فقط بیایید دنبالش.» وقتی این مامور به من گفت اتفاقی برای بچه‌تان نیفتاده، و روسری هم نیاورید فهمیدم از لحاظ قانونی نمی‌توانستند بچه را بازداشت کنند. وقتی رسیدم به من گفتند:« دخترت را تو خیابون ول کردی»من از یک طرف نگران بچه بودم و از طرف دیگر با تحقیرهای ممتد مواجه بودم.
وقتی رسیدم، دیدم صورت دخترم زخمی و خونی است. گردنش کبود شده و جای چنگ در جای‌جای بدنش وجود دارد. لباس‌هایش پاره‌پاره و او برای اینکه پیراهنش نیفتد، آنرا گره زده است. حیرت‌آور اینکه بدون روسری جلوی آن همه مرد بی‌حال نشسته بود. من تعجب کردم به خاطر حجاب نفس را گرفته‌اند، بعد نفس بی‌حجاب منتظر من نشسته است. 
من از کل تیم و سرتیمی گشت ارشادی که بچه‌ام را گرفته و کتک زده‌اند، شکایت کرده‌ام. از مسببین این اتفاق هم شاکی هستم. بعد از ۲ ماه و نیم، یک جلسه دادگاه‌مان برگزار نشده.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی