شمانیوز
شما نیوز

بارش باران

خبر خوب برای مردم تهران / در این روز ها هوای تهران بارونی خواهد بود

خبر خوب برای مردم تهران /  در این روز ها هوای تهران بارونی خواهد بود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود نخستین سامانه بارش‌های پاییزی به شمال کشور از امروز (۳۱ شهریور) خبر داد.

به گزارش شمانیوز: صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در هفته آینده در اکثر مناطق کشور رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود، گفت: امروز (شنبه، ۳۱ شهریور) این وضعیت در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز یکشنبه (یکم مهر) در نیمه شمالی استان آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

 مسئول سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای دوشنبه (دوم مهر) و سه‌شنبه (سوم مهر) در شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل و برخی نقاط استان گیلان در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از روز یکشنبه تا سه شنبه در ساعات بعد از ظهر در غرب و شمال غرب کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.

در پایان گفت: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۹ و ۳۱ درجه سانتیگراد و فردا صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۰ و ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی