شمانیوز
شما نیوز

پیش‌بینی برگزاری 80 دوره آموزشی تخصصی و عمومی برای کارکنان گاز همدان

پیش‌بینی برگزاری 80 دوره آموزشی تخصصی و عمومی برای کارکنان گاز همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به ضرورت امر آموزش در توانمندسازی کارکنان، گفت: سال گذشته 63 هزار و 910 نفر ساعت آموزش تخصصی، فنی و عمومی داشتیم که امسال نیز این دوره‌های آموزشی به صورت جامع، کاملاً هدفمند و البته به صورت حضوری برای کارکنان پیش‌بینی و برای برگزاری 80دوره آموزشی تخصصی برنامه ریزی شده است.

 

به گزارش شمانیوز؛ مجید الهیاری نقش آموزش نیروی انسانی در اجرای امور مربوط به گاز را مهم و اثرگذار خواند و گفت: در سال 1402، به میزان 63 هزار و 910   نفر ساعت آموزش در بخش‌های مختلف فنی، عمومی و تخصصی برای کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و نیروهای پیمانکاری برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای سال‌جاری برگزاری 80 عنوان دوره آموزشی عمومی و تخصصی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است که به صورت جامع، کاملاً هدفمند و البته حضوری انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان آموزش را در کیفیت کار و ارائه خدمات کارکنان به مردم مهم خواند و افزود:  امسال علاوه بر اینکه دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی در دستور کار است، در سا ل‌جاری و در راستای ارتقاء کیفیت کار کارکنان 300 عنوان  دوره آموزشی در تقویم آموزشی  مجازی گنجانده‌ایم.

الهیاری برگزاری دوره‌های آموزش مجازی را در قالب چهار ترم بهار، تابستان، پاییز و زمستان دانست و گفت: هریک از کارکنان می‌توانند به سامانه آموزش مجازی مراجعه و دوره متناسب با شغل خود را انتخاب و طی کنند. 

 وی برگزاری چهار دوره آموزشی برای نمایندگان اچ.اس.ای پیمانکار، یک دوره آموزشی تخصصی نشت‌یابی برای کارکنان نشت‌یاب، دو دوره آموزشی صدور پروانه کار سرد و گرم(پرمیت) را از دیگر اقدامات واحد آموزش شرکت گاز استان همدان برشمرد .

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: دوره آموزشی هیأت مدیره و همچنین سلامت اداری در طی سال گذشته به میزبانی استان برگزار شده است.

الهیاری با اشاره به برگزاری آزمون تعیین سطح اعضای کمیسیون‌های مناقصات شرکت‌های گاز استانی و شرکت پخش فرآورده های نفتی، تصریح کرد: شرکت گاز استان میزبانی انجام آزمون تعیین سطح اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌ای فنی بازرگانی در غرب کشور را هم با همکاری مرکزی توسعه مدیریت صنعت نفت بر عهده داشته است. 

وی اذعان کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با شغل کارکنان گاز در راستای توانمندسازی آنان توانسته‌ایم بیش از گذشته به اهداف سازمانی این شرکت دست یابیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی