شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ادرارات

تعطیلی ۳ استان در روز پنجشنبه + جزئیات

تعطیلی ۳ استان در روز پنجشنبه + جزئیات

با توجه به افزایش دمای هوای در بسیاری از استان های کشور و به استناد مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور اداره ها و دستگاه های اجرایی برخی از استان ها در روز پنجشنبه (۲۸ تیرماه) تعطیل هستند.

به گزارش شمانیوز : با توجه به گرمای هوا و به منظور مدیریت مصرف برق، ادارات استان کرمانشاه روز پنجشنبه تعطیل است. البته پنجشنبه هفته گذشته یعنی ۲۱ تیرماه نیز ادارات این استان تعطیل بود.

مرادعلی پیوند، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در جمع خبرنگاران در یاسوج گفت: «به استناد مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور و مدیریت مصرف انرژی با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم بر کشور، افزایش دما و حفظ پایداری شبکه برق، تمامی سازمان ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به استثنای مراکز خدمات‌رسان، درمانی و نظامی روز پنجشنبه مورخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳ تعطیل هستند.»

همچنین ادارات استان قم روز پنجشنبه ۲۸ تیر تعطیل شدند. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم اعلام کرد: ادارات و بانک های این استان در راستای مدیریت مصرف انرژی و افزایش دمای هوا روز ۲۸ تیرماه پنجشنبه هفته جاری تعطیل خواهند بود.

دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان نیز اعلام کرد با توجه به افزایش گرما و به منظور مدیریت مصرف انرژی، دستگاه‌های اجرایی استان فردا پنجشنبه ۲۸ تیرماه، دورکار خواهند بود. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در راستای مدیریت مصرف انرژی و به منظور حفظ پایداری شبکه برق استان و جلوگیری از احتمال قطعی برق خانگی و بنا به درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و موافقت استاندار، فعالیت همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به استثناء مراکز بهداشتی و درمانی و خدمات‌رسان و نیز واحدهایی که به تشخیص مدیر مربوطه نیاز به حضور کارکنان است، در روز پنجشنبه ۲۸ تیر به صورت دورکاری اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی