شمانیوز
شما نیوز

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

کارگاه‌های آموزشی قوانین و مقررات انبارداری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار می شود

کارگاه‌های آموزشی قوانین و مقررات انبارداری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار می شود

معاون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی قوانین و مقررات انبارداری به میزبانی این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، غلامرضا حمیدی  با بیان اینکه نشست اول این کارگاه آموزشی در تاریخ چهارشنبه سوم مرداد 1403 در پیام برگزار خواهد شد، اظهار داشت: کارگاه های آموزشی قوانین و مقررات انبارداری با حضور نمایندگان ستاد قاچاق کالای البرز، گمرک استان البرزو پشتیبانی سامانه جامع انبارها برگزار می شود.

وی تاکید کرد: مروری بر اسناد بالادستی، بررسی فرآیند ورود و خروج کالا، انواع قبوض انبار و نحوه انبارداری کالا در انبارهای خصوصی و نگهداری اسناد از جمله محورهای کارگاه های آموزشی قوانین و مقررات انبارداری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام است.

حمیدی ادامه داد: همچنین معرفی سامانه جامع انبارها و پالت و کمیسیون تعیین ارزش افزوده و گواهی تولید از دیگر محورهای نشست اول این کارگاه آموزشی می باشد.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است که حضور کلیه شرکتهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بر اساس فهرست مدعوین الزامی و گواهی حضور پیش نیاز ارائه خدمات در منطقه است.

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی