شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت لیزینگ اعتماد در پاسخ به پرسش شمانیوز ؛

گروه مالی اعتماد از حقوق سهامداران خود در مقابل نوسانات تورمی حمایت می کند

گروه مالی اعتماد از حقوق سهامداران خود در مقابل نوسانات تورمی حمایت می کند

گروه مالی اعتماد با بررسی های انجام شده و پیش‌بینی‌های صورت گرفته از حقوق سهامداران خود در مقابل نواسانات تورمی حمایت می کند.

به گزارش شمانیوز ، نشست خبری با موضوع پذیرنویسی سهام شرکت لیزینگ عصر اعتماد امروز 18 تیرماه با حضور مدیران ارشد هلدینگ مالی اعتماد و اصحاب رسانه در محل هتل قلب تهران برگزار گردید.

در این جلسه سید مجتبی بنی‌طبا مدیرعامل شرکت لیزینگ اعتماد در پاسخ به پرسش خبرنگار شمانیوز مبنی بر اینکه یکی از چالش های اصلی سرمایه‌گذاری وجود تورم بالا در کشور است ، گفت: موضوع نواسات تورمی در بحث عرضه سهام مدنظر قرار گرفته است و برای جلب اطمینان سهامداران خرد برای نخستین بار پذیره نویسی 40 درصد سهام با ارزش اسمی آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت لیزینگ اعتماد با اشاره به شرکت بازارگران و امکاناتی که در اختیار دارند، افزود: گروه مالی اعتماد با تمهیدات و پیش بینی های لازم از حقوق سهامداران در مقابل نواسانات احتمالی تورم حمایت خواهد کرد.

 

پذیرنویسی بزرگترین شرکت لیزینگی سهامی عامل تا پایان تیرماه

لیزینگ اعتماد

محمد حسین فهیمی رییس هیات مدیره گروه مالی اعتماد به عنوان نخستین سخنران در این جلسه ضمن خوشامدگویی به مدعوین، گفت:  در راستای تکمیل زنجیره ارزش سرمایه گذاری گروه انتخاب، گروه مالی اعتماد تقریبا از 2 سال قبل حوزه فعالیت خود را در بخش بازار مالی کشور آغاز و در مدت زمانی کوتاه به عنوان یک نهاد مالی از سوی سازمان بورس پذیرفته شد و در همین مدت توانست شرکت های زیرمجموعه متعددی را تاسیس یا راه اندازی کند.

وی پس از برشمردن فعالیت های برخی از زیر مجموعه های این گروه مالی افزود: در جهت تکمیل زنجیره تسهیلاتی از حدود یک سال قبل بحث تاسیس لیزینگ به صورت سهامی عامل در هیات مدیره مطرح و قرار شد واسپاری عصر اعتماد نخستین لیزینگ سهامی عامل را با سرمایه اولیه 1000 میلیارد تومانی که 40 درصد آن از طریق پذیرنویسی عرضه عمومی و 60 درصد آن توسط گروه مالی اعتماد به عنوان متعهد راه اندازی کند.

لیزینگ اعتماد

در ادامه این جلسه اصغر قربانی نایب رییس هیات مدیره گروه مالی اعتماد با تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) ، تقارن عرضه سهام لیزنگ اعتماد در فرابورس با این ایام را منشاء خیر و برکت دانست و گفت: لیزینگ اعتماد با سرمایه 1000 میلیارد تومانی در قالب 10 میلیارد سهم 1000 ریالی تا پایان تیرماه در حال ورود به بازار سرمایه است.

وی به عدم اعتماد سهامداران به لیزینگ های مشابه ای که در بازار سرمایه در حال فعالیت هستند اشاره کرد و افزود: برای جلب اعتماد سهامداران تصمیم گرفتیم از ابتدای امر سهام با ارزش اسمی 1000 ریالی را عرضه کرده و حدود 40 درصد سرمایه را در اختیار عموم مردم قرار دهیم و 60 درصد باقی مانده توسط گروه مالی اعتماد تضمین گردد، و بیانیه ثبت شرکت نیز تا پایان تیرماه منتشر  و در اختیار عموم قرار گیرد.

قربانی در ادامه تاکید کرد: در تلاشیم با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم میانگینی بالاتر از میانگین صنعت لیزینگ بازدهی داشته و پیش بینی می کنیم که در 3 سال نخست بتوانیم بالای 20 درصد میانگین صنعت لیزینگ برای سهامداران ارزش افزوده ایجاد کنیم.

نایب رییس هیات مدیره گروه مالی اعتماد افزود: تصمیم هیات مدیره بر این است که حداقل تا پایان 4 سال نخست سهامداری خود را کاهش نداده و بحث فروش سهام را در این مدت نداشته باشیم و برنامه داریم مطابق مقررات موجود ظرف مدت سال دوم یا حداکثر سال سوم پس از تاسیس افزایش 200 درصدی سرمایه را عملیاتی کنیم.

لیزینگ اعتماد

در پایان این نشست سید مجتبی بنی طبا مدیرعامل شرکت لیزینگ اعتماد با اشاره به مقفول ماندن صنعت لیزنگ در ایران گفت : در حال حاضر 13 شرکت بورسی در صنعت لیزینگ در حال فعالیت هستند که ارزش سرمایه گذاری آنها فاصله بسیار زیادی با استاندارد های جهانی و حتی منطقه دارد.

مدیرعامل لیزینگ اعتماد اهداف این مجموعه را اینگونه برشمرد و اظهار داشت: لیزینگ های سبز ، سلامت ، توریست ، ساختمانی ، اشتراکی و .... برای تامین نیازهای افراد مختلف جامعه در فهرست برنامه های این گروه قرار دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی