شمانیوز
شما نیوز

سعید راد

آخرین تصاویر سعید راد + مصاحبه با سعید راد

آخرین تصاویر سعید راد  + مصاحبه با سعید راد

احمد سعید حق پرست راد ،با نام هنری سعید راد پس از تحمل یک دوره بیماری امروز درگذشت.

به گزارش شمانیوز :سعید راد بازیگر پیشکسوت ایرانی بود. سعید راد متولد سال1324  بوده است. سعید راد امروز در آستانه 80 سالگی دار فانی را وداع گفت. در حال حاضر سریل سرزمین مادری با بازی سعید راد از شکبه در حال پخش است. در ادامه مصاحبه ای کوتاه با سعید راد را میخوانید.   

 

مطالعه از نظر سعید راد
من و مسعود کیمیایی قبل از انقلاب کتابخانه های پربار و کاملی داشتیم که در میان هنرمندان زبانزد بود. البته برای دکور از کتاب ها استفاده نمی کردم و بیشتر آنها را خوانده ام.

سعید راد
ورزش مورد علاقه
دوران جوانی بولینگ باز حرفه ای بودم و هر روز بولینگ بازی می کردم اما این سال ها کمتر فرصت دارم. برنامه ورزشی صبح هایم با پیاده روی در ورزشگاه انقلاب آغاز می شود. این روزها بیشتر ترجیح می دهم ایروبیک و دوچرخه سواری کار کنم. آنقدر در دوچرخه سواری پیشرفت کرده ام که می توانم در حد قهرمانی دوچرخه سواری کنم و بروم تیم ملی! (باخنده)

سعید راد
پوشش سعید راد
سعی می کنم لباس های مرتب و هماهنگی بپوشم اما بعد از برگشتن به ایران، از اسباب و اثاثیه های 10 سال پیش استفاده می کنم. اگر از وسایل و لباس درست استفاده شود، سال ها می شود از آنها استفاده کرد. به نظر من، خرید اجناسی که مارک معتبری دارند، از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. تهیه وسایلی که کارکرد دوگانه دارند مثل مبل های تختخواب شو هم به اقتصاد خانواده کمک می کند. البته برخی می خواهند با مارک های معروف هویت و اصالت و کلاس پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی