شمانیوز
شما نیوز

هایما S7 پلاس

هایما S7 پلاس، یک شاسی‌بلند جذاب با طراحی مدرن /هایما S7 پلاس: رقیب جدی در بازار شاسی‌بلندها +فیلم

هایما S7 پلاس، یک شاسی‌بلند جذاب با طراحی مدرن /هایما S7 پلاس: رقیب جدی در بازار شاسی‌بلندها +فیلم

در خبر زیر به بررسی و معرفی خودرو وارداتی ایران خودرو ،هایما S7 پلاس پرداخته شده است.

به گزارش شمانیوز :خودرو هایما S7 پلاس یک شاسی‌بلند میان‌رده است که توسط شرکت هایما موتورز در چین تولید می‌شود و به بازارهای بین‌المللی، از جمله ایران، عرضه شده است. هایما S7 پلاس دارای طراحی جذاب و مدرنی است و با ویژگی‌هایی نظیر فضای داخلی جادار و امکانات رفاهی مناسب، به راحتی مسافران را جلب می‌کند.هایما S7 پلاس به موتور چهار سیلندر و توربوشارژ مجهز است که عملکرد خوبی در تسریع و مصرف سوخت نسبت به رقبای خود ارائه می‌دهد.هایما S7 پلاس همچنین از امکانات ایمنی و تکنولوژیکی مانند سیستم کنترل پایداری، دوربین دید عقب و صفحه نمایش لمسی بهره‌مند است که تجربه رانندگی را بهبود می‌بخشد.

معرفی و بررسی طراحی هایما S7 plus

زمانی که خبر توقف تولید این خودرو در به گوش می‌رسید، هایما S7 پلاس پا به میدان گذاشت تا ضمن رد شایعات نشان دهد ایران خودرو همچنان قصد دارد همکاری خود را با شرکت هایما ادامه دهد. این خودرو از اواخر سال ۱۳۹۹ به عنوان یک مدل اصلاح شده معرفی شد و به استثنای برخی تغییرات اندک ظاهری و اضافه شدن آینه‌های جانبی جدید با قابلیت بسته شدن کامل، تحول ظاهری چشمگیری در آن جلب توجه نمی‌کرد.

درون کابین نیز از تریم مشکی با تزییناتی کرومی و دوخت قرمز استفاده شده و در قسمت میانی داشبورد به جای دکمه‌های فیزیکی یک پنل کنترل‌گر لمسی جهت انجام تنظیمات سیستم‌های تهویه به چشم می‌خورد. نمایشگر لمسی مالتی مدیا نیز کمی بزرگتر شده تا حس و حالی مدرن‌تر برای نمای داخل هایما اس ۷ پلاس به ارمغان بیاورد. کیفیت متریال داخلی این کراس اوور جمع‌وجور تقریبا مناسب است و می‌تواند رضایت نسبی مشتریان را در پی داشته باشد.

با وجود تمام تعریف و تمجیدها، باید این مورد را پذیرفت که نوع طراحی بیرونی و نمای داخل هایما اس ۷ پلاس به ویژه در مقایسه با محصولات جدیدی همچون هایما 8S و دیگر کراس اوورهای امروزی چینی که از سوی سایر رقبا به بازار کشور عرضه شده‌اند، چندان هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد و نمی‌تواند همچون محصولات جدید در کاربران و تماشاچیان شور و شعف ایجاد کند.

هایما S7 پلاس

مشخصات فنی هایما S7 پلاس

هایما اس ۷ پلاس در بخش فنی خود تحول خاصی را تجربه نکرده است و همان موتور ۱.۸ لیتری توربوشارژ به همراه گیربکس ۶ دنده اتوماتیک برای این خودرو تامین نیرو خواهند کرد. شتاب صفر تا صد هایما اس۷ پلاس به طور رسمی از سوی ایران خودرو اعلام نشده است ولی ما در تست غیررسمی شتاب این خودرو را چه چیزی نزدیک به 10.5 ثانیه برآورد کردیم که با توجه به وزن ۱۵۴۵ کیلوگرمی این ماشین شاسی بلند چینی، می‌تواند قابل قبول باشد. طبق اعلام رسمی شرکت سازنده شما می‌توانید با هایما اس ۷ پلاس تا حدود ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرید و به طور متوسط در هر ۱۰۰ کیلومتر به ۸.۳۴ لیتر سوخت نیاز خواهید داشت. سایر جزئیات پیرامون مشخصات فنی هایما S7 پلاس در جدول زیر گردآوری شده است.

پیرامون تجربه رانندگی با هایما S7 پلاس باید به عرض برسانیم که گرچه راننده این خودرو از موقعیت مناسبی جهت تسلط بر مسیر برخوردار است، اما به هر حال میدان دید قسمت عقب تا حدودی کم است و وجود برخی نقاط کور در اطراف ستون سی باعث می‌شود راننده جانب احتیاط بیشتری را در پیش گیرد. موردی که نیاز به آپشنی چون شبیه ساز 360 درجه را بیش از پیش به رخ می‌کشد.

آپشن های هایما S7 پلاس

نگاهی به فهرست آپشن های هایما اس ۷ پلاس نشان می‌دهد که ما در اینجا با یک کراس اوور نسبتا خوش امکانات طرف هستیم. مواردی نظیر: سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، چهار کیسه هوا، نمایشگر لمسی مالتی مدیا، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو و سانروف از جمله شاخص‌ترین تجهیزات به‌کاررفته در این شاسی بلند چینی به حساب می‌آیند. لیست کامل امکانات رفاهی و ایمنی هایما اس ۷ پلاس در ادامه به اطلاع می‌رسد.

کروز کنترل، چهار کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و جانبی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری و کشش (هرزگردی)، دوربین 360 درجه، حسگر پارک عقب، فرمان برقی با کلیدهای کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر مالتی مدیا لمسی 8 اینچی، پنل کنترل لمسی 8 اینچی، بلوتوث، قابلیت میرورلینک، درگاه USB، مه شکن‌های جلو و عقب، دیلایت، اتولایت، سنسور باران، آینه‌های جانبی تاشو برقی با گرمکن، روکش چرم و پارچه صندلی‌ها، پایش باد تایرها (TPMS)، رینگ 17 اینچ آلومینیومی، تنظیم برقی صندلی راننده در هشت حالت، گرمکن صندلی‌های جلو، ورود و استارت بدون نیاز به کلید، سانروف برقی و…

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی