شمانیوز
شما نیوز

حقوق بازنشستگان

افزایش حقوق بازنشستگان در راه است / خبرهای جدید از زبان وزیر کار

افزایش حقوق بازنشستگان در راه است / خبرهای جدید از زبان وزیر کار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،خبرهایی داغ از افزایش حقوق بازنشستگان ارائه داده است .

به گزارش شمانیوز :خبری جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان منتشر شده است. افزایش حقوق بازنشستگان یک مسئله مهم است. حقوق بازنشستگان هر ساله بر اساس میزان تورم و دیگر مسائل افزایش می یابد.افزایش حقوق بازنشستگان تاثیر بسزایی در زندگی آنان دارد. 

احمد میدری اعلام کرد که پس از جلسات با معاون اول رئیس‌جمهوری و هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه، مبلغ ۸ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات متناسب‌سازی بازنشستگان به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص خواهد یافت.

احمد میدری اعلام کرد که تا پایان سال، مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان به صورت اوراق بدهی به سازمان تأمین اجتماعی تحویل خواهد شد. طبق راهکارهای میان‌مدت ابلاغ‌شده، دولت باید تا سقف ۱۳۰ هزار میلیارد تومان باقی‌مانده تعهدات خود را به تأمین اجتماعی از طریق واگذاری دارایی‌ها و سهام شرکت‌های دولتی تأدیه کند، و وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز مسئول تحقق این فرآیندها خواهد بود.

در تیرماه امسال، سازمان تأمین اجتماعی مبلغ ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به عنوان علی‌الحساب برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و کمک معیشت آن‌ها واریز کرد. با این حال، برای اجرای کامل متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، تأمین منابعی حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان در سال جاری لازم است. دولت به دنبال تأمین این بودجه بر اساس سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی