شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

نایلون چاپی چیست و چگونه آنرا تهییه کنیم ؟

نایلون چاپی یک ابزار ویژه برای کسب و کار هایی است که به بیشتر شدن مشتری ها و شناخته تر شدن کسب و کارشان فکر می کنند .

نایلون چاپی یک ابزار ویژه برای کسب و کار هایی است که به بیشتر شدن مشتری ها و شناخته تر شدن کسب و کارشان فکر می کنند . بررسی های اخیر نشان می دهد به دلیل ماندگاری بالای نایلون های چاپی ، تعداد زیادی از مشتریان کسب و کار هایی که از نایلون چاپی استفاده می کنند از طریق این نایلون ها با آنها آشنا شدند . در حال حاظر برخلاف گذشته نایلون چاپی محدودیت در طرح و رنگ و سایز ندارد.

 

کارخانه بازکو

 

قیمت نایلون دسته دار کیلویی

قیمت نایلون های دسته دار با دسته های موزی و رکابی تقریبا یکی است اما نایلون های دسته دار کیلویی با دسته های تقویت و بندی قیمت بالا تری دارند . نایلون های دسته دار با دسته رکابی برای حمل خرید تجربه بهتری را برای مشتری به همراه دارد . نایلون های دسته دار با دسته موزی استایل زیبا تری دارند . نوع دسته تغییر خاصی در قیمت نایلون دسته دار بهمراه ندارند . رنگ چاپ و کیفیت نایلون دسته دار کیلویی عوامل مهم تاثیر گذار روی قیمت نایلون دسته دار کیلویی هستند

 

قیمت مشما کیلویی

مشمای کیلویی بهترین گزینه برای خرده فروشی هاست تا بتوانند خرید مشتریانشان را بسته بندی کنند . مشمای کیلویی همان پلاستیک کیلویی است . مشما ها به صورت رنگی وساده تولید می شوند. تفاوت مشمای رنگی با مشمی چاپی در این است که روی مشمای چاپی یک طرح چاپ شده و ولی مشمای رنگی طرحی ندارد. قیمت مشمای کیلویی به قیمت پلاستیک نزدیک است.

قیمت نایلون دسته دار شفاف

نایلون های دسته دار شفاف بدون طرح در بازار موجود نیست . پلاستیک هایی که با نام نایلون دسته دار شفاف می شناسیم در واقع نایلکس دسته دار شفاف هستند اما نایلون های شفاف دسته دار با طرح چاپی در بازار موجود هستند . نایلون های دسته دار با چاپ ، محصولی اختصاصی است یعنی به صورت سفارشی تولید می شود و معدود تولید کننده هایی هستند که این نوع نایلون ها را تولید می کنند.

 

نایلون حمل پیتزا چیست؟

این نوع نایلون محصولی برای حمل و بسته بندی پیتزا است. این محصول که به آن هولدر حمل پیتزا با باند رول حمل پیتزا هم می کویند، می‌تواند چندین جعبه پیتزا همزمان را حمل کند. مواد اولیه این محصول از مواد درجه یک نایلونی (پلی اتیلن سبک) و نایکسی ( پلی اتیلن سخت و سنگین) قابل تولید است. طراحی این بسته بندی کاملا خلاقانه‌ و چاپ روی آن اختصاصی برند و کسب و کار مشتری است. هولدر حمل پیتزا با استفاده از مواد بهداشتی و بهینه سازی شده، یک راه حل عملکردی برای حمل و نقل پیتزا ارائه می‌دهد. همچنین طراحی زیبا و کارآمد آن، از آن یک انتخاب محبوب برای رستوران‌ها و فست فودها ایجاد کرده است.

 

نایلون حمل پیتزا

 

تولیدی نایلون دسته دار

تولید این نایلون ها در کارخانه تولید پلاستیک دسته دار با مواد اولیه ی پلی اتیلن (PE) با کیفیت مناسب برای تولید بدنه نایلون و پلی پروپیلن (PP) یا پلی استر برای تولید دسته های نایلون انجام می شود.

برای تولید نیز ذوب کردن مواد اولیه در دمای مناسب، اکسترود کردن مذاب برای تولید فیلم نازک بدنه نایلون، برش فیلم به ابعاد مورد نیاز، تولید دسته های نایلون از پلی پروپیلن یا پلی استر و جوش دادن دسته ها به بدنه نایلون باید انجام شود. چاپ طرح ها و لوگوها بر روی بدنه نایلون با استفاده از روش چاپ فلکسوگرافی باید انجام شود و در نهایت تزئینات اضافی مانند لمینت، گلدوزی و ... بر روی نایلون انجام می شود. شرکت های معتبر با استفاده از تکنولوژی های مدرن و رعایت استانداردهای تولید، نایلون های دسته دار با کیفیت بالایی را تولید و به بازار عرضه می کنند.

 

قیمت نایلون کیلویی عمده

خرید نایلون کیلویی عمده یک انتخاب به صرفه است . اما تهییه عمده نایلون کارسختی است . بسیاری از فروشندگان نایلون کیلویی عمده واسطه هستند و این یعنی هیچ زمانی نمی توانند با قیمت پایین تر از تولید کننده اصلی ، نایلون کیلویی عمده را عرضه کنند . بسیاری از تولید کننده ها امکان عرضه محصول به مصرف کننده نهایی را ندارند . به طور خلاصه یا باید نایلون کیلویی عمده را با تناژ بالا تهییه کنید یا باید با قیمت بالا این نایلون ها را تهییه کنید ، اما شرکت بازکو هر دوی این محدودیت ها را برداشته چون به صورت تخصصی تولید کننده نایلون است ، اطلاعات بیشتر راجب بازکو

 

تولید و چاپ نایلون

در شرکت بازکو برای تولید پلاستیک دسته دار باید مراحلی طی شود تا محصولات به بهترین وجه ممکن به دست مصرف کنندگان برسند. در ابتدا می بایست مواد اولیه ای با کیفیت مناسب و استاندارد انتخاب شوند. از آنجایی که پلاستیک دسته دار معمولاً از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته می شود؛ فرآیند تولیدش به شرح ذیل است؛ البته قبلا این فرآیند به طور کامل شرح داده شده است:

 

  1. ذوب کردن مواد اولیه در دمای مناسب
  2. اکسترود کردن مذاب برای تولید فیلم نازک
  3. خنک کردن فیلم تولید شده
  4. پیچیدن فیلم به شکل رول

 

سپس نوبت به چاپ می رسد. چاپ روی فیلم پلاستیک دسته دار با استفاده از روش چاپ فلکسوگرافی انجام می پذیرد. باید توجه داشت که از جوهرهای مناسب برای چاپ بر روی نایلون استفاده شود. در ضمن یک تولید کننده موفق با رعایت استانداردهای چاپ برای دستیابی به کیفیت به بهترین تولید ممکن دست پیدا می کند.

حالا نوبت برش و بسته بندی است. فیلم چاپ شده در ابعاد مورد نیاز برش داده می شود و سپس بسته بندی محصول نهایی برای حفاظت و ارسال انجام می پذیرد.

یکی از اقداماتی که در حین و پس از تولید اهمیت زیادی دارد؛ فرآیند کنترل کیفیت محصولات است. اقدامانی مثل بررسی ظاهری محصول از نظر چاپ، برش و ابعاد، آزمایش های فیزیکی و مکانیکی برای تضمین کیفیت، رعایت استانداردها و دقت در هر مرحله از تولید و چاپ پلاستیک دسته دار، کیفیت نهایی محصول را تضمین می کند.

 

جذب آسان مشتری با نایلون چاپی اختصاصی

 

نایلون چاپی تبلیغاتی چقدر موثر است؟

همه ی ما می دانیم که لوگوی ایرانسل زرد است. دلیل آن تبلیغات گسترده و برندسازی ای است که طی سالیان انجام شده و در ذهن همه ی ما حک شده است. به عنوان یک کسب و کار شما همیشه نیاز دارید از پاکت های دسته دار برای تحویل محصول به مشتری استفاده کنید. استفاده از پاکت های بدون چاپ صرفا یک هزینه اضافی برای شماست اما تنها با پرداخت اندکی هزینه بیشتر و استفاده از پلاستیک های چاپی، هم یک بسته بندی مناسب و شیک دارید و هم یک تبلیغات ماندگار خواهید داشت. در واقع نایلون چاپی تبلیغاتی هزینه نیست، یک نوع سرمایه است که هزینه تبلیغات شما ده ها برابر به خودتان بر میگرداند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی