شمانیوز
شما نیوز

املت دنور

برای صبحانه یک املت خاص درست کن / طرز تهیه املت دنور

برای صبحانه یک املت خاص درست کن / طرز تهیه املت دنور

در خبر زیر به شما طرز تهیه املت دنور مناسب برای صبحانه را آموزش می دهیم.

به گزارش شمانیوز:املت دنور یک املت خوشمزه و لذیذ است.املت دنور مناسب برای وعده صبحانه است‌.املت دنور طرفداران زیادی دارد.برای طرز تهیه املت دنور همراه ما باشید.

مواد لازم

تخم مرغ ۴ عدد
ژامبون ۵۰ گرم
فلفل دلمه ۱ عدد
قارچ ۸ عدد
پنیر چدار ۱۰۰ گرم
شیر ۱/۲ پیمانه
پیاز ۱ عدد
کره به مقدار لازم
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه

ابتدا ژامبون را نگینی درشت خرد می کنیم. فلفل دلمه را شسته و نگینی خرد کنید. قارچ ها را نیز بشورید و خرد کنید و کمی آبلیمو روی قارچ ریخته تا آب نندازد.

پیاز را شسته و نگینی ریز همراه با کمی کره تفت دهید سپس تمام مواد مرحله اول را که خرد کردیم جز قارچ اضافه کنید و تفت بدهید در انتها قارچ را با حرارت بالا اضافه کنید تا آب اضافی آن تمام شود.

تخم مرغ ها را شکسته و داخل کاسه ای بریزید با همزن دستی خوب هم بزنید تا از لختگی خارج شود و کف کند سپس شیر و نمک و فلفل سیاه افزوده و هم بزنید تا مواد یکدست شوند.

کف تابه را با کره خوب چرب کنید و اجازه دهید تا تابه گرم شود سپس از مواد تخم مرغ داخل تابه ریخته و خوب تابه را بچرخانید تا مایع همه جای تابه را بگیرد سپس اجازه دهید تا تخم مرغ ها خودش را بگیرند و پخته شوند سپس برگردانید و در گوشه یک طرف آن از مواد تفت خورده بریزید و روی آن پنیر چدار قرار دهید و با کمک کفگیر نیمه دیگر املت را روی مواد بیاورید و با کفگیر کمی فشار دهید کمی که پنیر نرم شد کافی است و املت دنور ما حاضر است آن را با نان تست یا نان تازه میل کنید. نوش جان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی