شمانیوز
شما نیوز

فال انبیا

فال انبیا فردا پنجشنبه 5 مهر 1403 را اینجا بخوانید

فال انبیا فردا پنجشنبه 5 مهر 1403 را اینجا بخوانید

در دنیای امروز، بسیاری از افراد به دنبال راه‌هایی برای یافتن پاسخ به سوالات زندگی و تصمیم‌گیری‌های مهم هستندکه ممکن است در برخی فرهنگ‌ها از فال انبیا استفاده کنند.

به گزارش شمانیوز :فال انبیا یکی از روش‌های پیشگویی و تفسیر رویدادهای آینده است که در برخی از فرهنگ‌ها و دین‌ها رایج است. فال انبیا به تفسیر نشانه‌ها و رویدادهای طبیعی و اجتماعی بر اساس آموزه‌های انبیا و متون مقدس می‌پردازد. در فال انبیا، به اعتقاد برخی، می‌توان به راهنمایی‌های معنوی و الهی دست یافت که به فرد در تصمیم‌گیری‌های زندگی کمک می‌کند. با این حال، بسیاری از علمای دین و روانشناسان به فال انبیا انتقاد کرده و بر اهمیت عقل و تفکر منطقی در زندگی تأکید دارند.

فروردین 

حضرت ادریس(ع)

چو در فال تو آمد نام ادریس(ع)

حذر باید نمود از مکر ابلیس

 اگر خواهی، مقامی آبرومند

برو پیوسته در دنبال تدریس

ای صاحب فال مراقب وسوسه‌های شیطان‌ باش و از شیطان‌صفتان دوری گزین. پیوسته دنبال آموزش و تجربه چیزهای جدید باش و در تعلیم و تعلم کوتاهی نکن. آنچه را می‌آموزی به دیگران هم بیاموز تا به مقامی که می‌خواهی برسی و سربلند و سرافراز باشی، ان‌شاءالله.

اردیبهشت 

حضرت خضر (ع)

چو در فال تو آمد نام حضرت خضر(ع)       

بیابی نزد مردم عزت خض

ولی با عزت و جاهی که یابی

بجا آور به هر جا حرمت 

ای صاحب فال بشارت باد بر تو که در دولت به روی تو باز گردیده است و بعد از این شاد و خرم خواهی شد و کارت رونق خواهد گرفت. از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند . زنهار راز دل خود را به کسی نگو شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت میکند اما تو با کسی دشمنی نداری خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی . روزها ی شنبه و پنج شنبه بر تو مبارک است دل در آرزوی چیزی بسته‌ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی. دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان‌شاءالله.

خرداد 

حضرت ایوب (ع)

چو در فال تو آمد نام ایوب (ع) 

تو داری در سر خود فکر آشوب 

تحمل، باید اندر این حکایت 

 وگرنه می‌شوی رسوا و مغلوب 

ای دارنده‌ی فال بدان چیزی از دست تو رفته است و به علت فقدان آن غم میخوری؛ اما عاقبت کار را نمیدانی، اگر صبر کنی به هر امیدی که داری خواهی رسید پس در خلوت با خدا باش که عاقبت به خیر و سعادتمند خواهی بود. اگر قصد سفر داری، برو که نیک است . روزهای شنبه و پنج شنبه برای تو خوبست تا به مقصود برسی . اگر نیت عقد قراردادی داری، دست نگهدار که بد است و خودت را به زحمت نیانداز که ستاره ای نحس در طالع تو ممکن است پدیدار شود. صبر کن و صدقه بده تا آنچه از خدا طلب میکنی به‌دست آوری. از طرف شخصی کار شما رونق میگیرد و از او بزرگی و راحتی خواهی یافت و امور به مراد دل تو شود ان‌شاءالله.

تیر 

حضرت آدم(ع)

شود اوضاع مطلوبی فراهم 

چو در فال تو آمد نام آدم(ع) 

که اوضاع تو را می پاشد از هم

ولی، از فکر شیطان برحذر باش 

ای صاحب فال بدان و آگاه باش که ستاره بختت بلند است و همواره آنچه را از پروردگار خواسته‌ای، بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه نعمت بجای آور و در هرکاری بخدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان‌صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل بگریز .

مرداد 

حضرت سلیمان

سلیمان (ع) چون که در فال تو آمد

 فزونی یابد اموال تو از حد 

اگر خواهی که در دولت بمانی 

برون کن از سرت اندیشه بد 

ای صاحب فال! اگر در فکر جمع مال و دولت بی‌زوال هستی ،بدان که با استعانت از ذات پروردگار بی‌همتا و ابراز لیاقت و همت بلند به آنچه می‌خواهی، خواهی رسید. چون کرم خداوند بیش از آنست که در تصور آید. به کرم یزدان پاک دل خوش دار و از اندیشه بد و پندارهای ناصواب پرهیز کن که خداوند با پرهیزکاران است و تو را از لغزش ها مصون خواهد داشت، ان‌شاءالله.

شهریور 

حضرت زکریا(ع)

زکریا (ع) اگر آمد به فالت 

به شادی طی شود هر ماه و سالت 

به شادی طی شود هر ماه و سالت 

 کزان آسوده می گردد خیالت 

ای صاحب فال! در کار خود شتاب نکن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد؛ اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید و از جهت حضور شخصی جدید در زندگی (همسر، فرزند، دوست،...) شاد شوی و قدم او بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و آسوده خیال باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود روبه‌راه شود. و تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. ان‌شاءالله که عاقبت بخیر خواهی شد.

مهر 

حضرت محمد(ص)

 محمد(ص) چون که در فال تو آمد 

میان قوم خود، گردی امجد 

 ولیکن آنچنان کن تا که هستی 

تو باشی همچنان پیوسته ارشد 

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام ده تا خداوند یار تو باشد. کسی تو را دوست می‌دارد و شب و روز در حق تو دعا می‌کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را از گزندها نگاه می‌دارد. در کار خود صبر کن و از تعجیل بپرهیز. روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . ازدروغ و غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. ان‌شاءالله تعالی.

آبان 

حضرت موسی(ع)

چو در فال تو آمد نام موسی (ع) 

 مصون مانی تو از کید پری سا 

 شود روح تو زین پس آنچنان شاد 

که گوئی بر تو به نوزاد نگیسا 

ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده‌ای. غم مخور که مرادت حاصل شود. پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود. خداوند به تو عوض خیر دهد و کارت به زودی بالا گیرد و دلت به سبک‌باری مشغول خواهد شد. با کسی عهدی خواهی کرد، که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد و کارتو به اتمام رسد و اگر دست بر خاک زنی زر شود. هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی. ان‌شاءالله.

آذر 

حضرت هارون (ع)

چو در فال تو آمد ،نام هارون (ع) 

شود ،سرمایه کار تو افزون 

 از این سرمایه، همچون، حاتم طی

 به بخشا،نی،بنه مانند قارون 

ای صاحب فال در اثر مساعدت و نزدیکی با یکی از بستگان ، رونقی در زندگی تو حاصل می‌گردد که سرمایه کارت بالا می‌گیرد و پیشرفت شگرفی خواهی داشت؛ پس شکرانه این لطف خداوندی،  از آن سرمایه به دیگران نیز انفاق کن و از بخل و حسد بپرهیز تا در دنیا و آخرت رستگار شوی، ان‌شاءالله.

دی 

حضرت یحیی(ع)

چو در فال تو آمد ، نام یحیی(ع)

شود اسباب آسایش،مهیا 

مخور هرگز غم امروز خود را 

بکن اندیشه بهبود فردا

ای صاحب فال ، برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌گردد و از غم و اندوهی که داری خلاص می‌شوی و اگر هر قصدی داشته باشی امکان آن فراهم می‌شود. سعی کن تصمیم عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی و هر روزی که گذشت غصه آن را نخوری و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهتر بگیری و هر روزت را بهتر از روز پیش گردانی و شکر خدای بجای آری که موفق و رستگار خواهی شد، ان‌شاءالله.

بهمن 

حضرت یعقوب(ع)

چو در فال تو آمد ، نام یعقوب(ع) 

 شود عضوی ز اعضای تو معیوب 

ولی با همت و لطف خداوند 

شود آن عضو تو هم خوب 

ای صاحب فال ،از جنگ و جدال و نزاع فامیلی بر حذر باش که احتمال دارد عضوی از اعضای بدن تو نقصان پذیرد که به کرم و لطف کردگار به زودی بهبود می‌یابد و اگر گم کرده یا مسافری داری که از آن بی‌خبری ،خبر خوشی به تو می‌رسد و تو را از نگرانیها نجات خواهد داد، پس شکر خدای را بجای آر و از انفاق به مستحق دریغ نکن تا پیوسته سالم و سلامت باشی، ان‌شاءالله.

اسفند 

حضرت یونس(ع)

چو در فال تو آمد نام ، یونس (ع) 

شود ، سرمایه داری با تو مونس 

که از او بهره ها گیری ولیکن

مشو غافل تو از احوال مفلس 

ای صاحب فال، بدان که بخت با تو یار است و با فردی/خانواده‌ای ثروتمند یا فاضل آشنا خواهی شد که از این آشنایی عواید زیادی نصیب تو خواهد شد، شکر این نعمت بجای آور و خدای را فراموش نکن و از احوال دردمندان غافل مباش که مؤید و موفق خواهی بود، انشاء الله.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی