شمانیوز
شما نیوز

مسکن

رشد منفی مسکن در تهران | جزییات

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه بالغ بر ۸ هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند، گفت: قیمت مسکن در تهران کاملا تحت کنترل و شیب آن رو به منفی است.

رشد منفی مسکن در تهران | جزییات

به گزارش شمانیوز: محسن منصوری در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی سمنان با بیان اینکه مسأله دولت، مسئله منافع ملی و حل مشکلات اقتصادی است، اظهار داشت: همان جایی که دولت قبل ما را متهم می‌کرد، می‌گفت اینها زبان دنیا را بلد نیستند، اتفافا نقطه قوت و عزت ما شد؛ حتی یک قدم هم از خطوط قرمز عقب نیامدیم.وی با بیان اینکه دولت امروز مدیریت کارتابلی ندارد؛ مدیریت دولت کاملا میدانی است، افزود:  شاخص رشد کشور سال‌ها نزدیک به صفر درصد بود، امروز بالای شش درصد است، همه مراکز بین‌المللی بر این آمار صحه می‌گذارند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بالغ بر 8 هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند، تصریح کرد: نرخ رشد نقدینگی به‌عنوان یک شاخص پیش‌نگر از 42 درصد به 25 درصد کاهش پیدا کرده است.

منصوری با بیان اینکه قیمت مسکن در تهران کاملا تحت کنترل و شیب آن رو به منفی است، اضافه کرد: پنج خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به  فلات مرکزی ایران با سرعت بالایی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه 12 میلیون نفر برای اولین بار به‌طور رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، ادامه داد: برای اولین بار خط ریلی دریا به دریا در این دولت متصل شده‌است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied