شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز 21 شهریور / طلا و سکه روند صعودی گرفتند

قیمت طلا و سکه امروز 21 شهریور / طلا و سکه روند صعودی گرفتند

بر اساس بررسی های انجام شده امروز چهارشنبه 21 شهریور ماه 1403 بازار طلا و سکه با افزایش قیمت روبه رو شد.

به گزارش شمانیوز :قیمت طلا و سکه در ایران تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد.در حال حاضر، قیمت‌ طلا و سکه به صورت روزانه تغییر می‌کنند.تغییرات در نرخ دلار و سایر ارزها به طور مستقیم بر قیمت طلا و سکه تأثیر می‌گذارد.امروز قیمت طلا و سکه افزایش یافت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۱۵۱۰۰ تومان افزایش، ۳,۶۵۵,۷۰۰ (سه میلیون و ششصد و پنجاه و پنج هزار و هفتصد ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا امروز با افزایش ۰.۵۵ درصدی، از ۲,۵۱۱ (دو هزار و پانصد و یازده ) دلار به ۲,۵۲۵ (دو هزار و پانصد و بیست و پنج ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا افزایش یافت. در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۵۱۰۰ تومان افزایش، ۳,۶۵۵,۷۰۰ (سه میلیون و ششصد و پنجاه و پنج هزار و هفتصد ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ مثقال طلا 18 عیار

همچنین هر مثقال طلا 18 عیار با افزایش ۰.۶۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۸۶۹,۰۰۰ (پانزده میلیون و هشتصد و شصت و نه هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 43,550,000 (چهل و سه میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.22 درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه امروز با افزایش ۰.۴۲ درصدی، از ۲۳,۴۰۰,۰۰۰ (بیست و سه میلیون و چهارصد هزار) تومان به ۲۳,۵۰۰,۰۰۰ (بیست و سه میلیون و پانصد هزار) تومان رسید.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۶۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۵,۵۰۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و پانصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

در بازار روز قبل هر سکه گرمی نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۰۰۰۰۰ تومان افزایش، ۷,۲۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان نرخ گذاری شد.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی