شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز 10 مهر 1403/ قیمت طلا و سکه افزایشی شد

قیمت طلا و سکه امروز 10 مهر 1403/ قیمت طلا و سکه افزایشی شد

بر اساس بررسی های انجام در بزار طلا و سکه ،امروز سه شنبه قیمت طلا و سکه افزایش قیمت داشته است.

به گزارش شمانیوز :قیمت طلا و سکه تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله نوسانات بازار جهانی، نرخ ارز و وضعیت اقتصادی کشور قرار دارد. طلا به عنوان یک دارایی امن در زمان‌های بحران اقتصادی مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد و این امر می‌تواند به افزایش قیمت طلا و سکه منجر شود. سکه، به عنوان یک کالای سرمایه‌ای، معمولاً در زمان‌های افزایش قیمت طلا وسکه ، افزایش قیمت را تجربه می‌کند. همچنین، تقاضا برای طلا و سکه در مناسبت‌های خاص و جشن‌ها نیز می‌تواند بر قیمت طلا وسکه تأثیرگذار باشد.

 امروز قیمت طلا صعودی شد و قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۸۱ درصدی، از ۳,۹۳۴,۹۰۰ (سه میلیون و نهصد و سی و چهار هزار و نهصد ) تومان به ۳,۹۶۷,۲۰۰ (سه میلیون و نهصد و شصت و هفت هزار و دویست ) تومان رسید.قیمت طلا و سکه امروز افزایش را نسبت به روز گذشته تجربه کرد.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا امروز با افزایش ۰.۴۵ درصدی، از ۲,۶۳۴ (دو هزار و ششصد و سی و چهار ) دلار به ۲,۶۴۶ (دو هزار و ششصد و چهل و شش ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا افزایش یافت. هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۸۱ درصدی، از ۳,۹۳۴,۹۰۰ (سه میلیون و نهصد و سی و چهار هزار و نهصد ) تومان به ۳,۹۶۷,۲۰۰ (سه میلیون و نهصد و شصت و هفت هزار و دویست ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا 18 عیار

هر مثقال طلا 18 عیار امروز با افزایش ۰.۸۱ درصدی، از ۱۷,۰۴۵,۰۰۰ (هفده میلیون و چهل و پنج هزار) تومان به ۱۷,۱۸۵,۰۰۰ (هفده میلیون و یکصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 46,700,000 (چهل و شش میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.96 درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

همچنین نیم سکه با افزایش ۰.۷۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۵,۶۰۰,۰۰۰ (بیست و پنج میلیون و ششصد هزار) تومان معامله شد.

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی