شمانیوز
شما نیوز

ادامه دور باطل عزل و نصب‌های نفتی

سید محمود محدث که حدود ۲۰ سال، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران را برعهده داشت، از سمت خود برکنار شد تا این اقدام، مهر تایید مجددی بر ادامه دور باطل عزل و نصب‌ها در دومین شرکت بزرگ نفتی جهان باشد.

به گزارش دنیای صنعت، محدث از مدیران قدیمی و لایق نفتی بود که در دوران مدیریت وی، بزرگترین اکتشافات مخازن نفت و گاز انجام شد و در مقاطع بسیاری، عملکرد اکتشافی شرکت ملی نفت از تعهدات برنامه‌ای و پیش بینی‌های کارشناسی پیشی گرفت.

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی ایران (وابسته به وزارت نفت) در این زمینه اعلام کرد: شرکت ملی نفت ایران سال گذشته موفق شد با کشف ۶ میدان که هفت لایه نفتی و گازی (سه لایه گازی و چهار لایه نفتی) داشت، سه برابر تعهدات خود در حوزه اکتشاف عمل کند.

گزارش ما حاکیست، چندی پیش نیز ناجی سعدونی؛ مدیر باسابقه شرکت مهندسی و توسعه نفت که به واسطه سال‌ها فعالیت در این شرکت، اشراف کاملی بر وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های متن داشت از سمت خود برکنار و مدیریت شرکت مهندسی توسعه نفت به مدیری از مجموعه پتروشیمی واگذار شد!

این در حالیست که ابهام ناشی از برکناری سیدمحسن قمصری؛ مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران نیز طی چند هفته گذشته، همچنان پابرجاست. به نظر می‌رسد در شرایطی که تاخت و تاز تحریم‌ها بر اقتصاد کشور شدت گرفته و فروش نفت بعضا با چالش‌هایی مواجه شده‌است، بهره مندی از تجارب مدیران کارآمد و مجرب، حداقل اقدامی است که می‌تواند شرکت ملی نفت ایران را در مدیریت تولید و فروش نفت یاری رساند؛ ضرورتی که گویا به شدت مورد غفلت واقع شده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied