شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

خرید بهترین موتور برق

خرید بهترین موتور برق

موتور برق یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در صنعت، کشاورزی، پروژه‌های عمرانی، ساخت‌وساز و حتی در زندگی روزمره است.

موتور برق یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در صنعت، کشاورزی، پروژه‌های عمرانی، ساخت‌وساز و حتی در زندگی روزمره است. اوج کاربرد این دستگاه در مواقعی است که به برق مستقیم دسترسی نداریم و لازم است از انواع لوازم و تجهیزات برقی استفاده کنیم! کاربرد این محصول بسیار متنوع است؛ امروزه علاوه بر تولید جداگانه انواع موتور برق، شاهد استفاده از آن برای راه اندازی دستگاه ‌هایی نظیر بالابرهای ساختمانی، جوشکاری، کولرهای آبی و گازی، پمپ آب و لوازم خانگی هستیم. در تابستان گذشته که با قطعی مداوم برق در طول روز مواجه بودیم، این دستگاه توانست بسیاری از کسب‌ و کارها را نجات دهد و آسایش را به زندگی و کسب‌ و کار مردم برگرداند.

موتور برق ها توسط سوخت‌هایی مثل بنزین، دیزل و حتی گاز، برق تولید می کند. در حال حاظر کشورهای ژاپن، کره، ایران و کشورهای اروپایی موتور برق با توان 1 تا 10 کیلووات تولید نمی کنند، و فقط ساخت چین میباشند. در صورت خرید این نوع موتور برق بنام ساخت ژاپن یا کره و یا حتی ترکیه، از فروشنده بخواهید که در فاکتور خرید این موضوع را قید کند و با اتحادیه ماشین الات کشاورزی و صنعتی جهت صحت این موضوع تماس حاصل بفرمایید. . قیمت موتور برق بر اساس کمپانی سازنده، کیفیت قطعات، توان و قدرت خروجی تعیین می‌شود. باید توجه داشته باشید که انواع دستگاه‌های تقلبی و بی‌کیفیت هم در بازار وجود دارد.

8213caea-f2d9-4ea7-bdb1-1e372de26c1e

نکات مهم در خرید موتور برق

زمانی که قصد تهیه یک موتور برق را دارید، باید چندین فاکتور مهم را در نظر بگیرید. عدم توجه به این نکات کلیدی در حین خرید، باعث هدر رفتن سرمایه شما خواهد شد.

سوخت مصرفی

در هنگام خرید موتور برق سه گزینه بعنوان سوخت مصرفی دستگاه پیشروی شما قرار دارند؛ بنزین، دیزل (گازوئیل و نفت) و گاز. شما باید سوختی را انتخاب کنید که همیشه در دسترس باشد و بتوانید به‌سادگی آن را تهیه کنید. توجه داشته باشید که موتور برق های دیزلی آلودگی صوتی و محیطی بیشتری نسبت به موتورهای بنزینی دارند و بهتر است در محیطهای شهری و پرتردد استفاده نشوند.

قدرت و توان خروجی

در هنگام خرید موتور برق باید به قدرت و توان خروجی آن توجه داشته باشید. این دستگاه‌ها اغلب به سه گروه رده پایین، میان رده و رده‌بالا تقسیم می‌شوند. توان خروجی مدل‌های پایین رده اغلب حدود 3 کیلو وات است؛ در مدلهای میان رده با توان خروجی بین 3.2 تا 8.5 کیلو وات روبه‌رو هستیم؛ و نهایتاً انواع موتور برق رده‌بالا توان خروجی بیشتر از 10 کیلووات. باید توجه داشته باشید که همواره بالاترین قدرت و توان نشان ‌دهنده بهترین انتخاب نیست. هرچه قدرت موتور بالاتر باشد، سوخت مصرفی آن‌ هم افزایش‌ یافته و استهلاک دستگاه نیز بالاتر می‌رود. محصولی را خریداری کنید که توان خروجی آن برای راه‌اندازی دستگاه‌های موردنظر شما 30 درصد بیشتر باشد.

کیفیت و دوام

اغلب از انواع موتور برق در محیطهای عمرانی، صنعتی، کشاورزی و... استفاده می‌شود که احتمال افتادن یا برخورد اجسام سنگین با آن وجود دارد. شاسی موجود در دور این موتورها باید دوام بالایی داشته باشد و به‌قول‌معروف "خم به ابرو نیاورد". هرچه کیفیت قطعات موتور و سیم پیچ بالاتر باشد و از آلیاژ بهتری در ساخت آن استفاده‌ شده باشد، طول عمر و البته قیمت موتور برق هم افزایش پیدا می‌کند.

اگر در انتخاب خود تردید دارید و هنوز سؤالاتی در ذهن شما وجود دارد، بهتر است از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان مجموعه تنگستانی استفاده کنید. با اطلاع از جزئیات دقیق و مقایسه چندین محصول، خرید موتور برق با بهترین کیفیت و قیمت را تجربه کنید.

981a1b5b-e4cb-429c-a492-6be3e5d943f3

فاکتورهای تعیین ‌کننده قیمت موتور برق

خرید کالایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، هدف نهایی هر خریداری است! این مطلب در مورد خرید موتور برق هم صادق است. زمانی که به دنبال تهیه این دستگاه باشید با مدل‌های بسیار گوناگون از کمپانی‌ها مختلف مواجه می‌شوید. این گوناگونی ممکن است باعث سردرگمی شما شود و نهایتاً دستگاهی با قیمت بالا یا با کیفیت پایین تهیه کنید. بهتر است قبل از خرید با چند فاکتور تعیین‌کننده در قیمت این دستگاه‌ها آشنا باشید.

  • هرچه کیفیت قطعات استفاده‌ شده در موتور برق بالاتر باشد، طبیعتاً قیمت آن‌ هم افزایش پیدا می‌کند.
  • هرچه ظرفیت و توان خروجی موتور بالاتر باشد، قیمت آن‌هم بالاتر می‌رود.
  • کمپانی سازنده دستگاه نیز تأثیر مستقیمی بر قیمت دارد. قیمت محصولات کمپانی‌های معتبر، همواره بالاتر از شرکت‌های گمنام است. البته این اختلاف قیمت را می‌توان در کیفیت ساخت محصولات نیز مشاهده کرد.
  • حتما سایت شرکت سازنده و برند محصول را در اینترنت جستجو کنید، چون برند های تقلبی و بی کیفیت در کارگاههای چین تولید میشود و در اینترنت سایتی ندارند.
  • نوسانات ارز از دیگر فاکتورهای تعیین‌کننده قیمت موتور برق است. قیمت ارز تأثیر مستقیمی بر افزایش و کاهش قیمت محصولات وارداتی دارد.
  • بعضی از موتورها که دارای دو نوع سوخت هستند، قیمت بالاتری از مدلهای تک سوخت دارند.

در هنگام خرید موتور برق، همواره لازم است تا قیمت‌هایی به‌روز و معتبر داشته باشید تا در تصمیم‌گیری به شما کمک کنند. قیمت مدل‌های مختلف این موتورها در فروشگاه اینترنتی بازرگانی تنگستانی موجود هستند و به‌طور مداوم به‌روزرسانی می‌شوند. همچنین در زمان دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه هم می‌توانید از قیمت دستگاه‌ها مطلع شوید.

بالاترین تنوع در خرید موتور برق

در بازرگانی تنگستانی با در نظر گرفتن نیاز تمام خریداران در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، عمران، ساخت‌وساز و مصارف خانگی، رنج گسترده‌ای از موتور برق را عرضه کرده‌ایم. با مشاهده محصولات در فروشگاه این مجموعه و مقایسه آن‌ها با سایر فروشگاه‌ها به این تنوع بالا پی خواهید برد.

تمام محصولات موجود در فروشگاه از برندهای معتبر هستند. با حذف انواع موتور برق بی‌کیفیت و مدل‌های تقلبی موجود در بازار از لیست محصولات فروشگاه، تلاش کرده‌ایم خریدی بدون دغدغه را برایتان امکان‌پذیر کنیم.

ارسال موتور برق به سراسر کشور

خرید موتور برق به شهر یا استان خاصی محدود نمی‌شود و در هرجایی کارایی بخصوصی دارد. تمام موتورهای برق موجود در کمترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال می‌شوند. تمام محصولات در بسته‌بندی‌های استاندارد قرار می‌گیرند تا هیچ آسیبی در مسیر حمل‌ونقل به آن‌ها وارد نشود.

همین حالا می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه مجموعه تنگستانی و بررسی محصولات موجود، خرید موتور برق با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه‌ها، در تمام ایام هفته با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی