شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

اکانت یوتیوب پرمیوم به صورت تضمینی و قانونی از کجا بخریم؟

سرویس یوتیوب یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین سرویس های شرکت گوگل است که می توان آن را بزرگ ترین پلتفرم اشتراک ویدئو به صورت رایگان در سراسر جهان دانست. در این سایت دنیایی از ویدئوهای آموزشی، فرهنگی، هنری، اقتصادی، تفریحی توسط انبوهی از کاربران در سراسر جهان به صورت روزانه آپلود می شود و به صورت رایگان در اختیار دیگر کاربران قرار می گیرد تا بتوانند از آن ها استفاده نمایند. از آن جایی که یوتیوب تماشای ویدئوها را برای کاربران خود رایگان کرده است، به منظور درآمدزایی اقدام به انتشار تبلیغات در ابتدا و انتها و در بین ویدئوها می کند. البته تماشای برخی ویدئوها نیز با محدودیت مواجه است و برای دیدن آن ها باید پول بپردازید. یوتیوب از سال ها پیش اقدام به راه اندازی سرویسی به نام یوتیوب پرمیوم نموده است تا کاربران با خرید اکانت یوتیوب پرمیوم از این محدودیت ها نجات یابند. در صورتی که اقدام به خرید اکانت یوتیوب بنمایید، تمام محدودیت های یوتیوب برای شما رفع شده و می توانید با خیالی آسوده و بدون تماشای تبلیغات آزاردهنده در ابتدا یا در بین فیلم های مورد علاقه، از قابلیت های آن استفاده کنید. همچنین با خرید اکانت یوتیوب پرمیوم امکان پخش آفلاین فیلم و سریال در یوتیوب، دانلود فیلم و ویدئوهای دلخواه، تماشای ویدئوهای غیر رایگان و تماشای برخی محتواهای انحصاری یوتیوب برای شما فراهم خواهد شد.

C:\Users\RizRayaneh2\Desktop\مکسیمم-شاپ.jpg

اکانت یوتیوب پرمیوم را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال خرید اکانت یوتیوب هستید باید به فروشگاه های معتبر و مطمئن مراجعه کنید. فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ امکان خرید اکانت یوتیوب پرمیوم را به صورت کاملا قانونی و تضمینی بدون هرگونه اختلال و محدودیت برای شما فراهم آورده است. فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ بیش از 35 اشتراک کاربردی از سایت های خارجی بسیار پر طرفدار و محبوب را به کاربران ارائه می دهد. اگر بخواهید خرید اکانت انواتو المنت یا خرید اکانت انواتو انجام بدهید مکسیمم شاپ این اکانت را در دسترس شما قرار می دهد. همچنین خرید اکانت گرامرلی و خرید گرامرلی نیز برای کاربرانی که به این سرویس نیاز دارند در مکسیمم شاپ در دسترس شماست. مکسیمم شاپ در زمینه اکانت های بسیار کاربردی همچون خرید اکانت shutterstock و یا خرید اکانت شاتر استوک و سایر سرویس های پر طرفدار فعال است و این سرویس ها را با حداقل هزینه به صورت ریالی در اختیار شما قرار می دهد.

با اکانت پرمیوم یوتیوب اکانت YouTube Music در دسترس شما است

نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که با خرید اکانت یوتیوب پرمیوم می توانید به اکانت YouTube Music نیز به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید . در واقع زمانی که خرید اکانت یوتیوب پرمیوم را انجام می دهید دیگر نیازی نیست اکانت YouTube Music را نیز خریداری نمایید. با دسترسی به این اکانت، منبع عظیمی از موسیقی های جذاب و با کیفیت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با دسترسی به اکانت YouTube Music امکان پخش موزیک مورد علاقه تان را به صورت آفلاین و در پس زمینه گوشی همراهتان به دست خواهید آورد. همچنین می توانید در حین استفاده و پخش موسیقی دلخواهتان، صفحه گوشی را ببندید و موسیقی های مورد علاقه خود را گوش کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی