شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی

بهترین بالش طبی برای دیسک گردن کدام است؟

بهترین بالش طبی برای دیسک گردن کدام است؟

دیسک گردن یکی از مشکلات شایعی است که این روزها بسیاری از افراد با آن درگیر هستند. از آنجایی که دیسک گردن در بسیاری از موارد می تواند فرد را از انجام کارهای روزمره او بازدارد، بنابراین مهم است که خیلی سریع نسبت به درمان آن اقدام شود. یکی از مهم ترین اقدامات در صورت گرفتار شدن به عارضه دیسک گردن، بررسی دلایل ایجاد و روش های درمان دیسک گردن است.

یکی از راه های کاهش درد ناشی از دیسک گردن که می تواند مانع از شدت یافتن این عارضه هم شود، استفاده از بهترین بالش طبی برای دیسک گردن می باشد. این بالش ‌ها با طراحی ‌های خاص و منحصر به فرد خود، می ‌توانند به حفظ استقامت و سلامت دیسک‌ های گردن کمک کنند و در عین حال منجر به کاهش درد و درمان این مشکل شوند.

اکنون سوالی که پیش می آید این است که بهترین بالش طبی مناسب دیسک گردن چه ویژگی هایی دارد؟

ما در این مقاله، قصد داریم ویژگی های بهترین بالش طبی برای دیسک گردن را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از بالش مناسب برای دیسک گردن

در همین ابتدای مقاله لازم دانستیم اهمیت استفاده از بالش مناسب برای درمان دیسک گردن را مورد بررسی قرار دهیم.

اصلی ترین دلیل اهمیت استفاده از بالش مناسب برای دیسک گردن این است که باعث می شود تا سر و گردن شما در راستای مناسبی از بدن قرار گیرد. قرارگیری سر و گردن در راستای درست و مناسب تا حد زیادی در کاهش درد دیسک گردن و بهبود وضعیت مهره های گردن تاثیر می گذارد.

پس به هیچ عنوان اهمیت استفاده از بالش مناسب را دست کم نگیرید.

بیشتر بخوانید» برای سرعت بخشیدن به روند کاهش درد و درمان دیسک گردن خود، پیشنهاد می کنیم علاوه بر استفاده از بالش طبی مناسب دیسک گردن، تمرینات فیزیوتراپی نیز انجام دهید. استفاده اصولی از دستگاه فیزیوتراپی، تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت مهره های گردن و درمان این عارضه دارد. به منظور خرید و بررسی و مقایسه قیمت دستگاه های فیزیوتراپی، اینجا https://berjismed.com/home-physiotherapy-device کلیک کنید.

نکات مهم هنگام انتخاب بالش طبی برای دیسک گردن

هنگام انتخاب بالش طبی برای دیسک گردن، باید به فاکتورهای مختلف و ویژگی‌ های آن‌ ها توجه کنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. در ادامه به نکاتی که هنگام خرید بالش طبی مناسب دیسک گردن باید مد نظر داشته باشید، اشاره خواهیم کرد:

توجه به جنس و مواد ساخت بالش طبی مناسب دیسک گردن

بالش‌ های طبی برای دیسک گردن باید از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشند. از جمله بهترین متریال مناسب برای طراحی و تولید بالش طبی برای دیسک گردن می توان به پلی استر، مموری فوم و فوم نرم اشاره کرد.

توجه به ارتفاع و ضخامت بالش

برای انتخاب بالش مناسب برای دیسک گردن، باید ارتفاع و ضخامت بالش را در نظر بگیرید. بالشی که ارتفاع و ضخامت مناسب دارد، به خوبی از گردن شما محافظت کرده و از درد ناشی از دیسک گردن تا حد زیادی جلوگیری می ‌کند.

بیشتر بخوانید» یکی از مهم ترین ترین اصول برای کاهش درد گردن، توجه به نحوه و حالت خوابیدن است. به منظور آشنایی با بهترین حالت خوابیدن برای درمان گردن درد، روی لینک داده شده کلیک کنید.

توجه به شیارها و طراحی بالش

هنگام انتخاب و خرید بالش برای دیسک گردن، مطمئن شوید که بالش مورد نظر حتما برای دیسک گردن، طراحی شده باشد. طراحی بالش دیسک گردن به گونه ای است که باعث می شود سر و گردن در وضعیت مناسبی قرار گیرد.

قابلیت تنظیم و تناسب

بالش ‌هایی که قابلیت تنظیم ارتفاع و سفتی دارند، به شما اجازه می‌ دهند تا بالش را به شکلی مناسب برای گردن خود تنظیم کنید و از راحتی بیشتری برخوردار شوید.

انواع مدل بالش طبی مناسب برای دیسک گردن

مدل های متنوعی از بالش طبی برای دیسک گردن در بازار موجود است که از جمله بهترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بالش طبی مدل کلاسیک

یکی از انواع بالش های طبی که می تواند تاثیر بسزایی در کاهش درد ناشی از دیسک گردن بگذارد، بالش طبی مدل کلاسیک می باشد. بارزترین ویژگی بالش طبی مدل کلاسیک این است که به طور کامل شانه ها و گردن را پوشش می دهد، بنابراین به مرور زمان می تواند باعث شود تا وضعیت مهره های گردن بهبود یابد.

جنس اغلب بالش های طبی مدل کلاسیک، مموری فوم می باشد.

بالش طبی مدل هلال؛ مناسب برای دیسک گردن

یکی دیگر از انواع مدل های بالش طبی برای دیسک گردن، بالش طبی مدل هلال می باشد. طراحی این مدل بالش ها به گونه ای است که منجر به تقسیم بندی وزن سر و گردن بر روی بالش می شود. به عبارتی دیگر با قرار دادن سر بر روی بالش های طبی مدل هلالی، فشار یکسانی به هر دو طرف گردن و مهره های آن، وارد می شود.

از جمله ویژگی های بارز بالش طبی مدل هلال می توان به وجود برآمدگی در دو سر بالش اشاره کرد.

بالش طبی مدل مدیوم ویو

از دیگر بالش های طبی مناسب دیسک گردن می توان به بالش های طبی مدل مدیوم ویو اشاره کرد.

بالش طبی مدل مدیوم ویو برخلاف بالش های طبی مدل هلال که در دو طرف دارای برآمدگی بوند، فقط در یک طرف دارای برآمدگی متوسطی هستند. وجود همین برآمدگی در یک طرف بالش های مدیوم ویو باعث شده تا هنگام قرارگیری سر بر روی آن ها، در یک راستا قرار داده شود.

اگر به بالش های دارای ارتفاع کم، عادت دارید بالش های طبی مدل میوم ویو بهترین انتخاب برای شماست.

نتیجه گیری بررسی ویژگی های بهترین بالش طبی برای دیسک گردن!

طبق آنچه که در این مقاله آموختیم یکی از راهکارهای موثر در کاهش درد ناشی از دیسک گردن و همچنین درمان آن استفاده از بالش های طبی مناسب دیسک گردن می باشد. ما در این مقاله سعی کردیم مدل های مختلف بالش های طبی برای دیسک گردن را معرفی کرده تا شما راحت تر بتوانید بهترین و مناسب ترین بالش را برای دیسک گردن خود انتخاب و خریداری کنید.

در آخر شما عزیزان می توانید سوالات و یا تجربیات خود از استفاده از بهترین بالش طبی برای دیسک گردن و تاثیر آن را بر روی کاهش درد و درمان دیسک گردن خود در بخش نظرات با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی