شمانیوز
شما نیوز

اظهارات مرضیه کریمی،نماینده بیمه سینا، و نفر برتر جشنواره آتش سوزی

اظهارات مرضیه کریمی،نماینده بیمه سینا، و نفر برتر جشنواره آتش سوزی

مرضیه کریمی نماینده کد ۲۴۱۲ در خصوص جشنواره بیمه‌های آتش‌سوزی گفت: من در دوران جشنواره ابتدا سعی کردم فروش بیمه آتش‌سوزی را از خانواده و آشنایان شروع کنم و به تدریج به سراغ مشتریانم رفتم و آنها را با خطراتی که ممکن است اتفاق بیفتد و تحت پوشش بیمه قرار میگیرد، آشنا کردم.

وی در خصوص دلایل موفقیت در جشنواره گفت: اساسا برگزاری جشنواره و ایجاد رقابت باعث تحرک و تلاش بیشتر می‌شود و من هم با استفاده از فرصت جشنواره، در این دوره تلاش کردم تا در این رقابت جذاب، بیش از پیش فعالیت کنم و بتوانم افراد بیشتری را با موضوع مهم بیمه‌های آتش سوزی آشنا کنم، گرچه فکر می‌کنم با اینکه تلاش بسیار کردم، جای کار بیشتری داشت.

کریمی گفت: مشتری باید به این نتیجه برسد که داشتن پوشش بیمه آتش‌سوزی برای او لازم است، اگر این نیاز در او ایجاد شود، قطعا مشتری شما خواهد شد و خرید را انجام می‌دهد، برای مثال در بخش بیمه بدنه این موضوع تا حد زیادی جا افتاده و اغلب افراد علاقمند به خرید هستند چون اهمیت بیمه بدنه را درک کرده‌اند، در موضوع بیمه های آتش‌سوزی هم باید این ایجاد نیاز اتفاق بیفتد .

وی پیشنهاد کرد که جشنواره آتش سوزی با تخفیفات بیشتر و شرایط مناسب در بخش آتش سوزی غیرصنعتی برگزار شود چون ظرفیت و بازار بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد که می‌توان آن را جذب کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی