شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد

فال ابجد روزانه / فال ابجد فردا سه شنبه 5 تیر ماه 1403 را بخوانید

فال ابجد روزانه / فال ابجد فردا سه شنبه 5 تیر ماه 1403 را بخوانید

در خبر زیر فال ابجد فردا سه شنبه 5 تیر ماه 1403 را بخوانید.

به گزارش شمانیوز : فال ابجد یکی از روش‌های پرطرفدار برای پیش‌بینی آینده و گرفتن پیام‌های روحانی است که بر اساس حروف الفبا و اعداد متناسب با آنها انجام می‌شود. در فال ابجد، هر حرف الفبا به یک عدد از ۱ تا ۹ تخصیص داده می‌شود و با جمع اعداد مربوط به حروف کلمه یا جمله مورد نظر.در فال ابجد پیامی تفسیری برای فرد ارائه می‌شود. فال ابجد بر اعتقاد به ارتباط معنوی حروف و اعداد بر پایه نظریه‌های مختلف مذهبی یا فلسفی بنا شده است.در ادامه فال ابجد فردا سه شنبه 5 تیر 1403 را بخوانید. 

فال ابجد یا به عبارت دیگر فال چوب جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است. 

متولدین فروردین

ابجد فال شما:ب ج د

طالعت نیک است و نیتت بر آورده می‌شود رازت را به کسی نگو . باید مراقب بدخواهان باشی در کارت گشایش دیده می‌شود به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگیت ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت .

 متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: آ ج آ

تعبیر: از انجام کارهای غلط دور باش و مال حرام نخور. همواره به خدا من تکیه کن تا از غم و ناراحتی رها باشی و به اهداف خود دست پیدا کنی اما عجله نکن و صبور باش که در نهایت با عجله پشیمان می شوی. اسرارت را به کسی نگو و از فردی که قد متوسطی دارد و رنگ پوستش گندمگون است دور باش که می‌خواهد به تو ضربه بزند. جواب نامه یا پیغامی را هرچه زود تر بدهید. با مسدود نمودن مطلب برای خودتان زمان نمیخرید حرف زدن با دوستان قدیمی تان با خواسته ها اهدافتان بشما کمک زیادی میکند. در واقع افکار و احساسات خود را بزبان بیاورید خود تان هم درک روشن تری پیدا خواهید نمود.و برای انچه مدت هاست برای بدست اوردنش فکر شمارا مشغول کرده بدرستی برنامه ریزی کنید.

متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب ج آ

تعبیر: اگر تو دلتنگ شخصی است که در مسافرت است با تن سالم برمی‌گردد. در انجام فرایض دین کوتاهی نکن چرا که خداوند شاهد کارهای توست. اگر هدفی داری که باعث نگرانی و حال بدت می شود از آن بگذرد. اگر دیگران مخالف تو هستند خونسرد باش و ناراحت نشو که سرانجام آنها از صحبت‌های خود پشیمان میشوند. کارى نکنید که نتوانید جبرانش کنید. وقت آن رسیده که به خود تلنگرى بزنید دنیا حول محور شما نمیچرخد.با خودخواهى دوستان خود را از اطراف خود پراکنده نکنید.بهتر است براى رفع مشکل پیش آمده هرچه زودتر راه حلى پیدا کنید و یادتان باشد در انتخاب روشتان آسان ترین راه حل براى خودتان را انتخاب نکنید ،چون جواب نمیدهد.

 متولدین تیر

ابجد فال شما: ج ج ج

آینده ی خوبی در انتظار توست اگر کمی همت کنی ، زندگی خوبی خواهی داشت راه موفقیت برای تو باز است اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت ترفند بد خواهان را پشت سر میگذاری و به مراد و خواسته ات میرسی .در همه ی امور به خدا توکل کن

 متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ب ب

تعبیر: برخی از اطرافیان پشت سرت حرف میزنن اما تو نسبت به او بی توجه باش و کار خودت را انجام بده که اگر خدا بخواهد به اهدافت دست پیدا کنی. اگر کار و فکرت یکی باشد و در انجام کارهای خود بخدا تکیه کنی به اهدافت میرسی . به خداوند امید داشته و به قول هایت پایبند باشید و آنها را زیر پا نگذاری به آرزوهایت دست پیدا میکنی. در رابطه با زندگی عاطفی تان از شما خواسته شده که قولی داده و یا مسئولیتی را بپذیرید، در حالی که شما از آن فراری هستید، این بار راهی برای فرار از این چالش وجود نخواهد داشت، مجبور خواهید بود در جلسات متعدد کاری شرکت کنید و خودتان را نشان بدهید تا ثابت کنید برای مقامی که به شما پیشنهاد شده و یا خواهد شد بهترین انتخاب هستید ،بهتر است راهی پیدا کنید تا مسائل را با هم قاطی نکنید.

 متولدین شهریور

ابجد فال شما: د د د

تعبیر: اگر می‌خواهی به سفر بروی و یا معامله کنی زودتر آن را انجام بده که برایت سودمند است. هدف شما خیر بوده و به خواسته های خود دست پیدا میکنی و در نهایت خوشبخت می شوی. دیگران را باور کن اما اسرارت را به شخصی نگو و در آینده خبرهای مسرت بخشی در انتظارت است. ریشه اصلى مشکل پیش آمده براى شما در احساس عدم استقلال و آزادى عمل شماست، قبل از هر کارى بهتر است سعى کنید به ریشه این مشکل خود پى ببرید. در رابطه با تصمیمى که باید بگیرید یا امضاء یا قراردادى که باید انجام بدهید ، اگر بخواهید بیش از این وسواس بخرج بدهید تا بخودتان بیایید فرصت و زمان را از دست داده اید. کمى دست بجنبانید، زندگى براى هیچ کس صبر نمى کند.

 متولدین مهر

ابجد فال شما:د ب د

طالع خوبی داری و به خواسته ات می‌رسی. روزی حلال به دست تو می‌رسد قدرش را بدان سعی کن به کسی خیانت نکنی ، چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری،از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی. انشاءالله.

 متولدین آبان

ابجد فال شما: ب د د

تعبیر: مقصود نیکی ندارید و از این طریق به خودتان آسیب خواهید زد پس دست از این کار بکشید. ممکن است مشکلاتی برایتان پدید بیاید و وارد راهی نادرست شوید به خداوند پناه ببرید تا انشالله از این مشکلات خلاصی یابید. افرادی حسود در اطرافتان بسیار هستند مراقب باشید و بر کسی اعتماد نکنید تا گزندی به شما نرسد. به جایی دعوت شده اید و بین میل به حضور در اجتماع و ترس رویایی با شخصی مردد و دودل هستید . کسی که باید نگران این رویارویی باشد شما نیستید . در مورد پیشنهادی که به شما خواهد شد بهتر است از بالا به آن نگاه کنید و رفتاری منطقی داشته باشید . حالا که فرصت دارید کارهای نیمه کاره را پیش از آنکه کلافه تان کند تمام کنید . برای استراحت و وقت گذراندن با دوستانتان وقتی خواهید داشت.

متولدین آذر

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر: بخت و اقبال نیکی در انتظارتان است و به زودی به عافیت و تندرستی می رسید. خداوند نعمتهای فراوانی برایتان قرار می‌دهد که زندگیتان را دگرگون خواهد کرد. اگر قصد دارید تا سفری را آغاز کنید بسیار مراقب باشید و برای خود صدقه بدهید تا خدایی نکرده مشکلی برایتان پدید نیاید. درگیری ها و خستگی مفرط این روزها شما را به جایی رسانده که دلتان می خواهد تمام قول هایی که به دیگران داده بودید را فراموش کرده و تمام روز در خانه و پشت درهای بسته بمانید بهتر است کمی دیگر هم تحمل کنید. چرا که اگر به وعده هایی که داده بودید عمل نکنید مجبور خواهید شد بهای سنگینی برای آنها بپردازید و به شدت پشیمان خواهید شد. از دست دادن کسی یا چیزی شما را می ترساند.

 متولدین دی

ابجد فال شما: آ ج ج

تعبیر: خداوند کمکتان می کند تا به اهدافی که دارید دست پیدا کنید اما باید مراقب باشید که به دنبال رفقای ناباب تان نروید که در چاه خواهید افتاد. نیتتان حاصل می‌شود اما باید برای آن تلاش فراوان کنید و دست از تنبلی بردارید. در نماز های تان کاهلی نکنید و نمازتان را سر وقت به جا آورید. مدتیست که شما به این نتیجه رسیده اید که جاه طلبی ها و بلند پروازی های دیگران شما رو خسته میکند و ارزش و اهمیت خود را برایتان از دست داده . این روز ها الویت شما در زندگی رسیدن به آرامش و تعادل بیشتر در زندگیتان است .زمان آن فرا رسیده است که تصمیمات مهم و اساسی در این رابطه بگیرید بدون اینکه خواسته باشید با بی تفاوتی هایتان یکی از دوستان خود را رنجانیده اید ، سراغی از او بگیرید.

 متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج ب د

تعبیر: اقبالتان نیک است و رزق و روزی پروردگار شامل حالتان می شود. همواره شکرگزار خداوند باشید و در تمامی راه ها از او مدد بجویید تا به موفقیت برسید. اخبار خوشحال کننده ای به دستتان میرسد که زندگیتان را دگرگون خواهد کرد. وارد کاری می شوید که دچار ضرر و زیان خواهید شد اما به زودی آن را جبران خواهید کرد. یک اشتباه را چند بار مرتکب شدن، فقط عمرتان را تباه مى کند. به راهى که مى دانید غلط است وارد نشوید. اجازه ندهید شخصى تحریک یا اغفالتان کند تا از زیر زبانتان حرف بکشد. به سر و وضع خود بیشتر توجه و براى خودتان خرج کنید. قبل از قضاوت شخصى، خودتان را جاى او قرار دهید؛ اگر باز هم به نظرتان مقصر است، او را دعوت به گفتگو ، و گله و دلخورى خود را مطرح کنید.

 متولدین اسفند

ابجد فال شما: د آ د

قصد و نیتت خوب است. در رحمت به سویت باز می‌شود از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده ،از آن در امان خواهی بود در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش . بخت با تو یار است. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی