شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس

درآمدهای ارزی پرسپولیس مورد توجه قرار گرفت

درآمدهای ارزی پرسپولیس مورد توجه قرار گرفت

خبر های جدید درباره درآمد های ارزی قابل توجه پرسپولیس منتشر شده است که در خبر زیر میتوانید جزییات آن را بخوانید.

به گزارش شمانیوز :باشگاه پرسپولیس طی ماه‌های اخیر چند درآمد ارزی قابل توجه داشته است.باشگاه الوکره قطر، یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار بابت رضایت‌نامه عبدالکریم حسن به پرسپولیس پول داده و تعهد کرده یک اردوی رایگان هم برای این تیم برپا کند.

تازه در صورت قهرمانی در لیگ ستارگان (که البته کمی دور از ذهن است) الوکره مبلغ دیگری هم به سرخ‌پوشان خواهد پرداخت. اگر از بقیه تعهدات الوکره بگذریم، فقط پول نقدی رضایت‌نامه چیزی حدود ۷۸ میلیارد تومان خواهد شد.

گئورگی گولسیانی در ترکیب تیم گرجستان به میدان رفت و عملکرد فنی بدی نداشت. پرسپولیسی‌ها از این موضوع استقبال زیادی کردند و پرسپولیس عایدی ۳۰۰هزار دلاری یا ۱۸ میلیارد تومانی از این ناحیه خواهد داشت. 

دیگر درآمد ارزی پرسپولیس هم به پرونده یورگن لوکادیا مربوط می‌شود؛ مهاجم هلندی که اواسط لیگ بیست‌ودوم با دلایل غیرموجه از پرسپولیس جدا شد. باشگاه در این پرونده با پیگیری حقوقی مطلوب و موثر موفق شد لوکادیا را به پرداخت ۳۲۴هزار دلار جریمه نقدی محکوم کند. 

باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به خاطر فسخ غیرقانونی و یکطرفه قراردادش با این باشگاه شکایت کرده و بسیار امیدوار است که برنده شود. گفته می‌شود در صورت پیروزی حقوقی سرخ‌پوشان، غیر از مجازات بیرو و باشگاه مقصد، سنگربان تیم ملی باید ۲۰۰ هزار دلار هم به پرسپولیس بپردازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی