شمانیوز
شما نیوز

داریوش مهرجویی | داریوش مهرجویی کشته شد

فیلم +18 | اولین فیلم هولناک از قتل داریوش مهرجویی | اگر دلش را دارید این خبر را باز کنید!

فیلم +18 | اولین فیلم هولناک از قتل داریوش مهرجویی | اگر دلش را دارید این خبر را باز کنید!

محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در خانه‌اش در کرج را تایید کرد.

به گزارش شمانیوز: محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در خانه‌اش در کرج را تایید کرد. داریوش مهرجویی، کارگردان و نویسنده و مترجم، متولد ۱۷ آذر ۱۳۱۸ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته‌ فلسفه از دانشگاه کالیفرنیا می باشد که با ساخت فیلم سینمایی گاو و هامون به شهرت رسید. داریوش مهرجویی یکی از کارگردانان و سینماگران معروف ایران است که از چهره های اصلی موج نو سینمای ایران محسوب میشود و تاکنون داریوش مهرجویی  جوایز جشنواره داخلی و بین المللی را به دست آورده است.

 

 

جزئیات جدید قتل مهرجویی و همسرش از زبان دادگستری استان البرز

رئیس کل دادگستری استان البرز: طبق اظهارات مونا مهرجویی، پدرش حدود ساعت ۲۰:۵۰ روز شنبه مورخ ۲۲مهرماه به وی که در جهانشهر کرج بوده پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید.

دختر مرحوم مهرجویی حدود ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می‌رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود.

مونا مهرجویی مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

دادستان فردیس به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل قتل حاضر شدند.

دستورات لازم برای شناسایی و بازداشت متهمان را به پلیس آگاهی استان البرز صادر شده است./ایسنا 

 

داریوش مهرجویی

 

توضیحات پلیس درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش

فرمانده انتظامی استان البرز جزئیاتی از قتل داریوش مهرجویی و همسرش را تشریح کرد.سردار حمید هداوند در این‌باره گفت: این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌شب از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران پلیس در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجویی به پلیس اطلاع داده شد، گفت: تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

هداوند درباره اینکه گفته می‌شود سر مرحوم مهرجویی بریده شده است، به ایسنا گفت: این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات این پرونده با حضور تیم تخصصی پلیس تحت پیگیری است

متاسفانه اطلاعات زیادی از خانواده ایشان در دسترس نمی باشد. اما در برخی از مصاحبه هایش آقای مهرجویی در ارتباط با پدر، مادر و حتی مادربزرگ شان سخن گفته اند.

داریوش مهرجویی در مصاحبه ای می‌گوید که مادربزرگش فردی بسیار‌ مومن بوده و او نیز تحت تاثیر فضای روحانی وی قرار می گرفت و در آن دوران نماز و روزه خود را کامل انجام می داده است.

این هنرمند پر آوازه در دوران جوانی بسیار به موسیقی علاقمند بود. حتی برای مدتی نیز در کلاس های آموزش موسیقی نزد آقای زندی شرکت می کرد.

سپس نزد پدر خود به نواختن سنتور پرداخت و با موسیقی غرب آشنا شد.او سپس شروع به نواختن‌ پیانو و نوشتن نوت هایی برای پیانو کرد.

داریوش مهرجویی در ۱۷ سالگی به سینما علاقمند شد و برای بهتر درک کردن فیلم های بین المللی روز به روز زبان انگلیسی خود را تقویت می کرد.

او ابتدا به طور مقدماتی زبان انگلیسی را در ایران آموخت و بعد حدود یک سال در یکی از هتل های بین المللی در آتلانتیک مدیر شد.

"حسین فاضلی هریکندی" روز یکشنبه اظهار کرد : روز گذشته قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیده محمدی فر در ویلای شخصی واقع در زیبادشت فردیس رخ داد.

وی اضافه کرد: طبق اظهارات مونا مهرجویی، پدرش حدود ساعت ۲۰:۵۰ روز شنبه مورخ ۲۲مهرماه به وی که در جهانشهر کرج بود پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید.

فاضلی هریکندی گفت: دختر مرحوم مهرجویی حدود ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود و مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

رییس دادگستری البرز افزود: با توجه به تماس دختر مقتولان با پلیس، موضوع به اطلاع بازپرس ویژه قتل می‌رسد.

 

داریوش مهرجویی

 

به گفته وی، با صدور دستور قضایی، بلافاصله دادستان فردیس به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل قتل حاضر شدند.

فاضلی هریکندی بیان کرد: همچنین به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب فردیس، دستورات قضایی لازم جهت بررسی موضوع و شناسایی و بازداشت متهمان را به پلیس آگاهی استان البرز صادر شده است.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های نامدار سینمای ایران است که فیلم‌های مطرحی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی