شمانیوز
شما نیوز

ریمل خشک شده | بازسازی ریمل خشک شده

دیگه نیازی نداری ریمل خشک شدتو بندازی دور | با این روش ها که میگم ریمل خشک شده ات رو نجات بده

دیگه نیازی نداری ریمل خشک شدتو بندازی دور | با این روش ها که میگم ریمل خشک شده ات رو نجات بده

حتما برای شماهم پیش آمده که وقتی ریملتان خشک میشود سریع آن را دور می اندازید و یک ریمل جدید می خرید. دیگر نیاز نیست این کار رو بکنید ، در مقاله زیر قصد داریم روش های بازسازی ریمل خشک شده را به شما آموزش دهیم.

به گزارش شمانیوز : ریمل یکی از لوازم آرایش چشم است. اکثر خانم ها سریع ریمل خشک شده را دور می اندازند. اما روش هایی برا بازگرداندن و بازسازی ریمل خشک شده وجود دارد. بازسازی ریمل خشک شده کار سختی نیست. ما قصد داریم به شما روش های بازسازی ریمل خشک شده را آموزش دهیم. 

 

چه زمانی ریمل نیاز به بازسازی دارد؟

اولین کاری که باید بکنید، چک کردن تاریخ انقضا است. اگر از تاریخ انقضا نگذشته بود، برای قدم دوم یک تست انجام دهید. با یک فرچه ریمل مقداری از مواد را بردارید و روی دستتان بمالید. بافت ریمل را چک کنید. اگر بافت آن تکه‌تکه شده بود یا برجستگی داشت، وقت احیای ریمل خشک شده شما رسیده است.

 

روش های بازسازی ریمل خشک شده

نباید بلافاصله ریمل خشک شده را دور انداخت، بلکه می‌توانید از چند روش ریمل‌هایی که حالت خشکی دارند یا بر روی مژه‌ها می‌چسبند را به راحتی روان کنید. برای احیای ریمل خشک شده خود می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

 

روغن زیتون برای بازسازی ریمل خشک شده

اولین روش بازسازی ریمل خشک شده، استفاده از روغن زیتون است. می‌توانید چند قطره روغن زیتون را داخل تیوپ ریمل بریزید و خوب تکان دهید. خواهید دید که ریمل شما دیگر خشک نخواهد بود.

 

چای سیاه  برای بازسازی ریمل خشک شده

با توجه به این‌که در همه خانه‌ها چای موجود هست، این روش یکی از آسا‌ن‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای ترمیم ریمل خشک شده خودتان بکنید. استفاده از چند قطره چای در داخل ریمل‌تان، آن را از خشکی نجات خواهد داد.

 

قطره چشمی  برای بازسازی ریمل خشک شده

یکی از روش‌های جالبی که می‌توانید برای برطرف کردن خشکی ریمل انجام دهید، استفاده از قطره چشمی به داخل ریمل است. برای این کار به هیچ وجه از قطره‌ای که از قبل باز شده استفاده نکنید تا دچار عفونت نشوید. حتما از قطره نو استفاده کنید. به اندازه ۳ قطره از مواد قطره چشمی داخل تیوپ ریمل بچکانید. یادتان باشد که بعد از استفاده از هر کدام از روش‌های بالا، حتما ریمل خود را تکان دهید.

 
گلاب  برای بازسازی ریمل خشک شده

اگر چند قطره گلاب را در ریملی که حالت خشک دارد، اضافه کنید و آن را خوب تکان دهید، متوجه می‌شوید که چقدر ریمل روان شده و دیگر حالت چسبندگی و خشکی در آن وجود ندارد. اگر به تیپ خود اهمیت می‌دهید، حتما به مطلب این ۳ مانتوی جذاب را پاییز امسال بخرید مراجعه کنید.

 

آب داغ  برای بازسازی ریمل خشک شده

استفاده از آب داغ برای زمانی است که موارد بالا را در دسترس ندارید؛ در واقع آب داغ بهترین راه حل برای برطرف کردن خشکی ریمل محسوب می‌شود. ریمل خود را به طور کامل در آب داغ بگذارید و چند دقیقه صبر نمایید. سپس ریمل را بیرون آورده و تکان دهید، خواهید دید که ریمل شما به حالت اولیه برگشته است.

یادتان باشد، اگر از ریمل کمتر استفاده می‌کنید و فقط برای مجالس خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد، حتما ریمل را در بالای یخچال نگه داری نمایید تا همیشه تازه و قابل استفاده باشد.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی