شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی | طالع بینی ازدواج

طالع بینی | خصوصیات اخلاقی ماه های مختلف سال

در خبر زیر خصوصیات اخلاقی ماه های مختلف سال را میخوانید.

طالع بینی | خصوصیات اخلاقی ماه های مختلف سال

 

به گزارش شمانیوز :طالع بینی به معنای پیش گویی کردن سرنوشت است. طالع بینی به معنای پیش گویی سرنوشت است.خیلی از افراد به طالع بینی علاقه دارند.در ادامه خصوصیات اخلاقی ماه های مختلف سال را میخوانید. 

 

خصوصیات اخلاقی مرد فروردین

رک و راست، عاشق پیشه، حسود، پرتوقع و ریاست طلب، هرگز به گذشته فکر نمی‌کند، رفتار و قیافه اش جوانتر از سنش به نظر می‌رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.

 

خصوصیات اخلاقی زن فروردین

او بیش از هر زن دیگری در دنیا می‌تواند بدون مرد زندگی کند.

دارای قابلیت‌های زیادی است بطوریکه تقریبا از عهده انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست وزیری بر می‌آید.

 

 

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد اردیبهشت

دیر ناراحت می‌شود، اما اگر ناراحت شود دنیا را به هم می‌ریزد.زن شوخ، سیاستمدار، مطیع و خانه دار را به حد پرستش دوست دارد.آرام، اهل عمل، حساس، محتاط است، ولی اصلا رویائی نیست.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد اردیبهشت

طبیعت را دوست دارد. مادری سخت گیر، همسری فداکار و کمک دهنده، عاشق موسیقی و ساز و آواز است. از بسیاری جهات نمک رندگی محسوب می‌شود. دغلباز و ناپاک و اهل فلسفه بافی نیست.

 

 

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد خرداد ماه

با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش بیزار است.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد خرداد ماه

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت تان نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می‌ایستند.

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر

اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد تیر

با وفا، نجیب، گاهی اوقات خسیس، در آشپزی قابل، در شب‌های مهتابی عاشق، در دوران مادری یک زن کم نظیر، از انتقاد نفرت دارد، اگر مورد تمسخر قرار گیرد به شدت آزرده خاطر می‌گردد و تاب تحمل طرد شدن را ندارد. صبر و از خودگذشتگی او برای کسانیکه دوستشان دارد حد و مرزی ندارد.

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد مرداد ماه

یک شیر ژیان و سر کش، یک عاشق پاکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه، بی عشق نمی‌تواند زندگی کند دل او از آئینه پاکتر و روشنتر است، اما خشم او هم توفانی هم سهمگین خواهد بود. اغلب آدم‌های کارآمدی هستند به نحوی که اغلب کار‌های منزل را شخصا و با مهارت تمام انجام می‌دهند.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد مرداد ماه

باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت، خواهان تجمل، ریاست طلب، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو، در دوستان تاثیر بسیار مطلوب بر جای می‌گذارد.مادری مهربان و صمیمی که می‌کوشدفرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار بیاورد.

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد شهریور

آتش عشق این مرد بسیار کم شعله، اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه‌ای است از کمال و هوش و ثبات قدم.بر انگیختن احساساتش کار دشواری است.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد شهریور

بسیار احساساتی، بی ریا و تزویر، خوش قلب، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز نمائید.

طالع بینی

خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر

با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید. این مرد به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیست.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد مهر

معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بار‌ها در او علائم یاز قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می‌بیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد.

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد آبان ماه

تیز هوش، با اراده، خواستار هدف‌های بزرگ، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگوئید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید، زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد آبان ماه

طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، برای متولد این ماه اندکی علاقه و یا اندکی تنفر مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن و در غیر اینصورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست.

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد آذر

صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی قیدی و طرفدار تنوع و مسافرت، خطرناکترین شوهر دنیا است. صاحب بزرکترین کلکسیون دوست آشنا در دنیاست، به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آن‌ها میسازد.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد آذر

اهل منطق و واقعیت، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن، بی نظم و انضباط، راستگو، اما بد زبان و درشت گو، زبان متولد این ماه نیشدار و پر کنایه است، اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا ست. بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و مادیات.

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد دی ماه

قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر، پدری جدی و خشک، اما مهربان و دلسوز. مقام را به ثروت ترجیح می‌دهد.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد دی ماه

جاه طلب، کد بانو، منظم، کمی لجباز و زود رنج، همیشه آراسته و خوش لباس، هدف نهائی او همیشه تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌های چشمگیر است. از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت است.

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد بهمن ماه

دارای دوستان زیادی است، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر است.حسود و سوءظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد. دیر ازدواج می‌کند و در بیماری وسواس است.ذاتا اجتماعی است و افکاری را در سر می‌پروراند که اصلا عملی نیستند.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد بهمن ماه

بسیار غافلگیر کننده، سریع الانتقال، دارای حس پیش بینی، کنجکاو، رفیق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسیار جدی و وفادار است، اما قادر به ابراز آن نیست. او متعلق به همه جا همه کس است، اما د. رعین حال از آن هیچکس نمی‌باشد.

متولدین این ماه، زنانی خوش طبع، نیک سیرت، شوهر دوست، عاشق صداقت و دوستی است.

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد اسفند ماه

به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، هفته‌ای دو سه بار به او بگوئید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمینشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه‌ای ابراز نمی‌دارد.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد اسفند ماه

ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. از بسیاری جهات بی نظیر است. ناراحت‌ترین مرد‌ها در جوار زن اسفند احساس آرامش می‌کنند. سخت رویائی و خیالباف است، به کودکان خویش عشق می‌ورزد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی