شمانیوز
شما نیوز

نمی‌دانم دروازه‌بان خارجی استقلال با چه کسی مذاکره کرده؟

نمی‌دانم دروازه‌بان خارجی استقلال با چه کسی مذاکره کرده؟

امیرحسین صادقی مدافع اسبق استقلال گفت: خرید بازیکن در بازار نقل و انتقالات تابستانی بدون شک باید با نظر جواد نکونام انجام شود اما در چند وقت گذشته تنها خبر حضور او را در آکادمی باشگاه شنیدیم.

به گزارش شمانیوز؛ امیرحسین صادقی مدافع اسبق استقلال در مصاحبه ای با خبرورزشی، به نکته های جالبی درباره وضعیت این روزهای آبی های تهران اشاره کرد. حرف های تازه او را در زیر می‌خوانید:

شرایط فعلی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
چی بگم؟ با توجه به شرایطی که امروز در باشگاه استقلال حاکم است، نظر خاصی نمی‌توان داد! از دو ماه قبل که تکلیف آکادمی باشگاه مشخص شد، دیگر اتفاق مثبت خاصی رخ نداده و این درحالی است که تمامی علاقه مندان به استقلال از هلدینگ خلیج فارس توقع دارند کارها به بهترین شکل ممکن به پیش برود. امیدوارم خبرهای خوبی در روزهای آینده بشنویم. حرف به خصوصی در این شرایط نمی‌توان زد و فقط امیدواریم اخبار خوبی به گوش هواداران برسد.

مذاکره و توافق با دروازه‌بان بوسنیایی باشگاه را می‌توان پایان همکاری حسین حسینی کاپیتان استقلال را با آبی پوشان دانست؟
من اصلاً نمی‌دانم انتخاب مذاکره و توافق با این بازیکن از سوی چه کسی انجام شده است؟ معلوم نیست این اتفاقات از سوی سرمربی رخ می‌دهد یا مدیر باشگاه و یا هلدینگ خلیج فارس؟ البته دیگر عادت کردیم چرا که هر سال ماجرا به همین شکل پیش می‌رود. بحث مدیریت و انتخاب او باعث می‌شود همه چیز را در مهم‌ترین روزهای پیش فصل از دست بدهیم هرچند که امیدوارم امسال دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم. امروزه با آمدن هلدینگ خلیج فارس توقع می‌رود این قبیل کارها با سلامت و سرعت بیشتری پیش برود تا خسارت‌هایی که سال گذشته از این ناحیه می‌خوردیم دیگر تکرار نشود. حقیقتاً خود ما مانده‌ایم چرا اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد.

به عنوان یک پیشکسوت چه پیشنهادی در این خصوص دارید؟
به پیشکسوتان که هیچ گاه بهایی داده نشده و نمی‌شود. همه ما به دنبال موفقیت باشگاه و خوشحالی دل هوادارانی که در سرما و گرما از تیمشان به بهترین شکل ممکن حمایت می‌کنند، هستیم. اگر کمکی هم  از ما پیشکسوتان بخواهند بدون تردید تمام قد و بدون هیچگونه منتی در خدمت باشگاه برای موفقیت و افتخارآفرینی هستیم.

 بازار نقل و انتقالات تابستانی در راه است. چه خریدهایی را برای باشگاه توصیه می‌کنید؟
خرید بازیکن در بازار نقل و انتقالات تابستانی بدون شک باید با نظر جواد نکونام انجام شود اما در چند وقت گذشته تنها خبر حضور او را در آکادمی باشگاه شنیدیم. هنوز معلوم نیست در شرایط فعلی سرمربی تیم را می‌بندد یا اشخاص دیگر؟ من واقعاً این شرایط را درک نمی‌کنم و این حس را می‌توان نزد تمامی هواداران استقلال نیز شاهد بود. متاسفانه اصلاً معلوم نیست چه کسی در باشگاه دنبال کار و فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی است.

نظرتان در خصوص پیوستن محمد حسین اسلامی به استقلال چیست؟
وقتی نمی‌دانم جذب این بازیکن از سوی سرمربی بوده یا کسی دیگر بنابراین نمی‌توانم اظهار نظری در این خصوص داشته باشم.

قرعه تیم ملی را چطور دیدید؟
در گروه سختی قرار گرفته‌ایم. حضور سه تیم خوب در گروه ایران به معنی آن است که تیم ملی باید با قدرت هرچه تمام‌تر در مسیر موفقیت گام بردارند اما با شناختی که از امیر قلعه نویی و بازیکنان تیم ملی سراغ دارم، صعود از این گروه دور از دسترس نیست به شرط آنکه کسانی که مشکل ساز هستند، بگذارند تیم ملی در مسیر موفقیت گام بردارد!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی