شمانیوز
شما نیوز

شهیدعبداللهیان

تبریک خانواده شهید عبداللهیان به وزیر امور خارجه جدید+ متن تبریک

تبریک خانواده شهید عبداللهیان به وزیر امور خارجه جدید+ متن تبریک

خانواده شهید امیرعبداللهیان با صدور پیامی انتخاب آقای سید عباس عراقچی، به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

به گزارش شمانیوز: خانواده شهید امیرعبداللهیان با صدور پیامی انتخاب آقای سید عباس عراقچی، به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سید عباس عراقچی

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با پاسداشت ایام سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع)؛ کسب رأی اعتماد از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را تبریک می‌گوئیم و از خداوند متعال برای جنابتان توفیقات روزافزون در مسیر اجرای سیاست خارجی و اعتلای جایگاه بین‌اللملی کشورمان را مسئلت داریم.

اکنون که به لطف پروردگار، فرصت ارزشمند خدمت به ایرانیان عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای جنابعالی فراهم شده است، امید داریم که به عنوان رزمنده سابق دفاع مقدس و دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران تمام توان خویش را در راستای تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و عمل به سخنان امامین انقلاب به کار بسته و مسیر عزتمند شهید حسین امیرعبداللهیان جهت کسب حداکثری منافع ملی در عرصه دیپلماسی برای کشور، حمایت از جبهه مقاومت و دفاع از فلسطین مقاوم را پیگیری و استمرار بخشید.

همچنین بر خود واجب می‌دانیم از خدمات و زحمات مجاهدانه جناب آقای دکتر علی باقری در مدت تصدی سرپرستی وزارت امور خارجه تشکر کرده و از خداوند متعال بهروزی ایشان را مسئلت نمائیم.

با تقدیم احترام

خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی