شمانیوز
شما نیوز

جواد خیابانی

جواد خیابانی چشم دیدن رونالدو در ایران را ندارد / میخواهم صد ساله سیاه نیاد+ فیلم

جواد خیابانی چشم دیدن رونالدو در ایران را ندارد / میخواهم صد ساله سیاه نیاد+ فیلم

جواد خیابانی مجری ورزش تلوزیون طی صحبت هایش گفت نمخوام رونالدو به ایران بیایید.

به گزارش شمانیوز: جواد خیابانی مجری ورزش تلوزیون و کنال 3 است. جواد خیابانی علاقه زیادی به فوتبال و گزارش گری دارد. جواد خیابانی از سن پایین شروع به گزارشگری کرده است. در ادامه صحبت های جواد خیابانی که درباره آمدن رنالدو به ایران میگوید را می ببینید.

جواد خیابانی و همسرش

همسر جواد خیابانی بهناز خیابانی است که در سال 1373 با یکدیگر ازدواج کرده اند و دارای یک دختر به اسم نگار خیابانی هستند که در سال 1375 در کرج به دنیا آمده است.

 

تحصیلات جواد خیابانی

وی در کرج تحصلات مقدماتی و متوسطه را در هنرستان بهشتی گذراند. در سال 1364 در رشته مهندی متالورژی( ریخته گری) از دانشکده تربیت، دبیر فنی تهران واقع در لویزان فارغ التحصیل شد. او در سال 1368 بعنوان مدرس هنرستن در دروس فنی به استخدام اموزش و پرورش در آمد.

 

دو سال هم در هنرستان رجایی بندرعباس بعنوان معاون اموزش یا همان ناظم هنرستان مشغول بکار شد.

 

تولد و کودکی جواد خیابانی

در بیست و هفتم آبان ماه ۱۳۴۵ در محله کارخانه قند کرج – کوچه شالچی – به دنیا آمد. او پنجمین فرزند از بین هشت فرزند خانواده خود می باشد. تا ۶ سالگی مقیم کرج بود تا این که در سال ۱۳۵۱ به تهران آمده و در دبستان جیحون در خیابان هاشمی دوران ابتدایی را پشت سر گذاشت.

 

او شاگرد اول کل دبستان های منطقه ۱۰ اموزش و پرورش تهران شد و در ازمون دانش آموزان با استعداد در کنکور استعدادهای درخشان و نیز سنجش مدرسه آلمانی های قلهک شرکت کرد و در هر دو مورد قبول شد ولی بخاطر محدودیت های مالی نتوانست ثبت نام کند و بعد از ۵ سال اقامت در تهران مجددا در سال ۱۳۵۷ به کرج برگشت تا در شهرک کارمندی متعلق به وزارت کشاورزی موسوم به شهرک نهال و بذر کرج مقیم شود. پدر وی انباردار اداره اصلاح بذر کرج بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی