شمانیوز
شما نیوز

حمله به خاطر مهدی طارمی

حمله به خاطر مهدی طارمی

تصمیمات عجیب سیمونه اینزاگی در شهرآورد میلان، تعویض سه بازیکن مهم خط میانی در دقیقه ۶۳ و روی نیمکت نشاندن مهدی طارمی در تمام طول بازی، باعث انتقادات شدیدی از سرمربی اینتر شد.

به گزارش شمانیوز؛ شکست اینتر در دربی دلامادونینا برابر میلان واکنش‌های تندی از سوی هواداران این تیم در فضای مجازی به همراه داشت. اینتر با هدایت سیمونه اینزاگی در این دیدار در دقیقه ۶۳ سه تعویض همزمان انجام داد که با انتقادات گسترده مواجه شد. بازیکنانی، چون هنریک مخیتاریان، هاکان چالهان‌اوغلو و دنزل دومفریس از زمین خارج شده و جای خود را به داویده فراتسی، کریستین اصلانی و متئو دارمیان دادند. تعویض‌های بعدی نیز شامل ورود پیوتر زیلینسکی و کارلوس آگوستو به‌جای نیکولو بارلا و آلساندرو باستونی بود، اما نامی از مهدی طارمی، مهاجم آماده اینتر، به چشم نخورد.

طارمی که در دیدار مقابل منچسترسیتی عملکردی قابل قبول از خود نشان داده بود، در این بازی حساس برابر میلان به زمین فرستاده نشد و همین مسئله انتقاد شدید هواداران اینتر را برانگیخت. بسیاری از طرفداران نراتزوری معتقد بودند که طارمی می‌توانست به خط حمله اینتر جان تازه‌ای ببخشد و از تصمیمات اینزاگی در انجام تعویض‌های غیرمنطقی و نادیده گرفتن طارمی به شدت ناراضی بودند. اشتباهات تاکتیکی اینزاگی در مدیریت بازی و به‌خصوص تعویض‌ها، او را هدف اصلی انتقادات قرار داده است.

اینزاگی نه تنها در انتخاب زمان مناسب برای تعویض‌ها اشتباه کرد، بلکه تصمیم به بیرون کشیدن تمامی بازیکنان میانی نیز واکنش‌های منفی زیادی را به همراه داشت. از جمله این انتقادات، ندادن فرصت به طارمی بود که می‌توانست تأثیرگذار باشد. اشتباهات عجیب اینزاگی باعث شد اینتر یک دربی حساس را مانند چهار سال پیش از دست بدهد و هواداران به این نتیجه برسند که او از تجربیات قبلی خود درس نگرفته است

در زیر، به برخی از واکنش‌های هواداران اینتر در شبکه اجتماعی ایکس یا توییتر سابق می‌پردازیم:

۱. «اشتباهات اینزاگی:
- او تیم را از لحاظ ذهنی برای دربی آماده نمی‌کند و از نظر تاکتیکی توسط فونسکا با دو مهاجم فریب می‌خورد.
- زمان تعویض‌ها را اشتباه می‌کند، تمام بازیکنان میانی را بیرون می‌کشد و طارمی را روی نیمکت می‌گذارد.
- مثل چهار سال پیش دربی را از دست می‌دهد، آیا هیچ چیز جدیدی یاد نگرفته است؟»

۲. «اگر می‌خواهی لائوتارو حداقل کمی آماده باشد، باید او را تمرین دهی. در همین حال، طارمی که امروز قطعاً چیزی بیشتر به تو می‌دهد، باید به بازی می‌آمد مثل بازی مقابل منچسترسیتی. اما امروز لائوتارو ۹۰ دقیقه دوام نمی‌آورد و اشتباهاتی انجام می‌دهد که برای او عادی نیست.»

۳. «اینتر با حضور طارمی در زمین خطرناک‌تر به نظر می‌رسد؛ او چیز‌های بسیار بیشتری نسبت به لائوتارو ارائه می‌دهد.»

۴. «به جای بیرون کشیدن لائوتارو که در ۲۰ دقیقه آخر از پای می‌افتد و وارد کردن طارمی، اینزاگی تصمیم می‌گیرد باستونی را بیرون بکشد و کارلوس آگوستو را وارد کند. شاهکار دیگری از اینزاگی!»

۵. «بخش بزرگی از این شکست نیز به گردن مربی است. مخیتاریان اخیراً فاجعه بوده است و باید زیلینسکی بازی کند. چرا همه خط میانی را تعویض کرد و اصلانی را وارد کرد که فقط بازی را کند می‌کند، در حالی که طارمی که در خط حمله به مشکل برخورده بودیم، وارد نشد؟»

۶. «بازی بسیار ضعیفی بود، هم از نظر خروج از دفاع و هم در خوانش حملات حریف. مدیریت تعویض‌ها حتی بدتر بود. لائوتارو، پاوارد و مخیتاریان باید زودتر تعویض می‌شدند و به بیسک و طارمی که یک دقیقه هم بازی نکردند، فرصت داده می‌شد. ۳۰ دقیقه بازی اصلانی و فراتسی غیرقابل قبول بود.»

۷. «پنجمین تعویض غیرمنتظره، کارلوس آگوستو به جای باستونی. نمی‌دانم، اما من فکر می‌کردم که طارمی بهتر بود، چون در خط جلو تجمع زیادی بود. اما این اتفاق نیفتاد.»

۸. «امشب طارمی حتی به میدان نرفت و این غیرقابل توضیح است. همه خط میانی تعویض شد، آن بازیکن بی‌مصرف آگوستو و آن بازیکن ضعیف دارمیان به زمین آمدند، اما هیچ تعویض هجومی دیده نشد. امشب به‌خاطر آن مربی ترسو نمی‌توانم بخوابم.»

۹. «تعویض‌های اشتباه را قبول داریم، اشتباهات اینزاگی را هم قبول داریم، اما لائوتارو و پاوارد بزرگ‌ترین ناامیدی‌های این فصل هستند. هر دو کاملاً خارج از فرم‌اند. بهتر است با بیسک و طارمی بازی کنیم.»

۱۰. «شاه میداس (اینزاگی) دوباره با طارمی، بهترین بازیکن در منچستر، در زمین هیچ کاری نکرد. هیچ‌وقت نفهمیدم چرا فقط نمی‌خواهد ما را بخنداند.»

۱۱. «من سعی کردم تعویض کنم.» این جملات اینزاگی است. تعویض‌ها باید معنا داشته باشند، در غیر این صورت بهتر است چیزی را تغییر ندهی. مهاجم سوم تو طارمی است، نه آرناتوویچ. او نمی‌تواند ۹۶ دقیقه در یک بازی که بدترین بازی دو سال اخیر است روی نیمکت بماند.»

۱۲. «یک نکته دیگر: وقتی ما به کسی نیاز داشتیم که از دیوار دفاعی حریف عبور کند، طارمی روی نیمکت باقی ماند. بازیکنان حریف همه قدبلند و قوی بودند و ما نه‌تن‌ها کوتاه‌تر بودیم بلکه حتی از نظر فکری هم ضعیف عمل کردیم، چرا که بازی خوب نیاز به هوش هم دارد.»

۱۳. «به نظر من در ۲۰ یا ۳۰ دقیقه آخر نیاز به فیزیک بیسک و یک تعویض هجومی با ورود طارمی داشتیم. می‌توانستیم از تعویض دو بازیکن بین چالهان‌اوغلو، بارلا و دومفریس اجتناب کنیم.»

۱۴. «و البته بعد از بازی با سیتی، بازیکنانی مثل بیسک و طارمی نباید ۹۰ دقیقه روی نیمکت می‌ماندند.»

۱۵. «میلان سزاوار پیروزی بود، اما عملکرد اینتر خجالت‌آور بود. لائوتارو بعد از ۵ بازی هنوز گلی نزده، مخیتاریان تقریباً یک بازیکن بازنشسته است و باید جایگزینی برای او پیدا کنیم. اصلانی نباید وارد زمین می‌شد و طارمی هم بازی نکرد.»

۱۶. «آقای ۱۰ میلیون یورو (لائوتارو) از زمانی که قراردادش تمدید شده تبدیل به یک روح شده است. او از ماه مارس گل نزده است. دیدن طارمی خارج از زمین و حتی یک دقیقه هم بازی نکردن او نه‌تن‌ها من را به لرزه درآورد بلکه نشان داد که اینزاگی کاملاً بی‌تجربه است.»

۱۷. «تعویض مخیتاریان درست بود، چون او بازی خوبی نداشت، اما تعویض اصلانی به جای چالهان‌اوغلو عجیب است. امیدوارم اصلانی با عملکرد خوبش ما را ساکت کند. اما او هیچ چیزی از خود نشان نداده، چون یک بازیکن بی‌حال است که حتی توان دویدن ندارد. برای این وضعیت بهتر بود چالهان‌اوغلو را با وجود کارت زردش در زمین نگه می‌داشتیم. تعویض‌ها باید به این شکل می‌بود: زیلینسکی به جای مخیتاریان، طارمی به جای تورام، بیزک به جای پاوار، آگوستو به جای باستونی و در نهایت فراتسی به جای بارلا.»

۱۸. «آیا نیاوردن طارمی به زمین توهین به حساب می‌آمد؟»

۱۹. «او دارمیان را به زمین فرستاد که هیچ کاربردی نداشت. باستونی را بیرون کشید به جای این که دی‌مارکو را تعویض کند که مشکل تنفسی داشت. تورام ضعیف را تعویض نکرد تا طارمی که در فرم خوبی است به زمین بیاید. ۸ امتیاز در ۵ بازی. باید بیشتر توضیح بدهم؟»

۲۰. «این‌ها تعویض‌های تو بودند سیمونه... چالهان‌اوغلو، بارلا، مخیتاریان همگی خارج شدند، اما به جای آوردن طارمی، اصلانی وارد زمین شد. آیا او گیج شده یا به حریف بی‌اعتنایی می‌کند؟»

۲۱. «اینزاگی همه تعویض‌ها را اشتباه کرد. فونسکا هیچ‌گاه از تغییر چهار مهاجمش برای رسیدن به پیروزی دست نمی‌کشد، در حالی که همتای او طارمی را روی نیمکت نگه داشت. می‌گویم فونسکا شاید ضعیف‌تر از سیمونه باشد، اما حداقل شجاعت داشت.»

۲۲. «نه تنها اینزاگی بازیکنان اشتباه را تعویض کرد، بلکه تعویض‌ها خیلی زود انجام شدند و او نتوانست وقتی میلان گل زد واکنشی نشان دهد (آرناتوویچ و طارمی به بازی نیامدند). من ذخیره کردن انرژی لازم بعد از بازی با سیتی را درک می‌کنم، اما هر دو دومفریس و هاکان باید به بازی ادامه می‌دادند. هر برنامه‌ای که برای چرخش بین بازیکنان بود، کسب یک امتیاز مقابل مونزا و سیتی و هیچ امتیاز مقابل میلان، نمی‌تواند بهانه باشد.»

۲۳. «چه چیزی در ذهن اینزاگی می‌گذشت؟ چطور می‌توانست همه بازیکنان اصلی خط میانی را تعویض کند، وقتی که تیم به گل نیاز داشت، به جای این که طارمی را وارد کند، اصلانی را به زمین فرستاد. عجیب است.»

۲۴. «وارد کردن اصلانی برای ما بسیار گران تمام شد. این بازیکن هیچ چیزی برای ارائه ندارد. تعجب می‌کنم که چرا طارمی بازی نکرد، چون لائوتارو اخیراً افتضاح بوده است.»

۲۵. «او باستونی را بیرون کشید و کارلوس آگوستو را وارد کرد به جای این که طارمی را به زمین بفرستد. آیا واقعاً اینزاگی می‌خواست به هر قیمتی شکست بخورد؟»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی