شمانیوز
شما نیوز

عزت‌الله انتظامی و انتظار«در قطار زمستانی»

عزت الله انتظامی گفت: منتظر آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «در قطار زمستانی» به کارگردانی خسرو سینایی هستم که در کشور ایران و لهستان ساخته خواهد شد.

«عزت الله انتظامی» بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت وگو با فارس در خصوص فیلم سینمایی «در قطار زمستانی» به کارگردانی خسرو سینایی گفت: تا جایی که من اطلاع دارم ایران و لهستان موافقت خود را برای ساخت این فیلم اعلام کرده اند.

وی در ادامه افزود: تمام داستان این فیلم در زمستان می گذرد و اگر قرار باشد این فیلم ساخته شود باید زودتر فیلمبرداری را شروع کنند، از طرفی تمام داستان فیلم در قطاری می گذرد که از هامبورگ به ورشو لهستان می رود.این داستان موقعیت ایران را در زمان جنگ جهانی دوم نشان می دهد.

اگر این فیلم در کشور لهستان کلید بخورد برای جهانی شدن سینمای ایران بسیار مفید است. داستان ماجرای دستور هیتلر مبنی بر سوزاندن لهستانی ها است. لهستانی ها به خصوص دختران و پسران، سوار بر قطاری می شوند و به سمت شوروی راهی می شوند اما شوروی قبول نمی کند که لهستانی ها وارد کشورشان شوند، بنا بر این راهی ایران می شوند.

وی در ادامه افزود: این لهستانی ها در دوشان تپه ساکن می شوند و به آن ها چادر و امکانات زندگی داده می شود. مردم نیز غذا و خوراکی می دهند. این فیلم روایتگر داستان دختر و پسر جوانی در بین این اتفاقات است.

انتظامی در خصوص آغاز فیلمبرداری این فیلم سینمایی گفت: تاریخ کلید خوردن این فیلم هنوز مشخص نیست ولی به طور حتم به زودی کلید خواهد خورد. من منتظر تماس سینایی برای آغاز بازی خود در این فیلم هستم.

مصطفی کوه مسکن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied