شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

قیمت بهترین دوربین سیم کارت خور چرخشی چقدر است؟

امنیت را می‌توان یکی از مهم‌ترین نیازهای انسان دانست که در هر دوره زمانی به نحوی برای تأمین آن تلاش شده است. امروزه باوجود دوربین‌های مداربسته در انواع مختلف آن می‌توان به‌راحتی و حتی در بسیاری از موارد بدون نیاز به هیچ‌گونه کابل‌کشی خاصی، نظارت‌پذیری اماکن مختلف را تأمین کرد.

امنیت را می‌توان یکی از مهم‌ترین نیازهای انسان دانست که در هر دوره زمانی به نحوی برای تأمین آن تلاش شده است. امروزه باوجود دوربین‌های مداربسته در انواع مختلف آن می‌توان به‌راحتی و حتی در بسیاری از موارد بدون نیاز به هیچ‌گونه کابل‌کشی خاصی، نظارت‌پذیری اماکن مختلف را تأمین کرد.

یکی از انواع گوناگون دوربین‌های مداربسته، دوربین سیم کارت خور است که خود مدل‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید از این دوربین‌ها در هر موقعیتی استفاده کنید و تصاویر آن را در تبلت یا گوشی همراه خود ببینید. در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت بهترین دوربین سیم کارت خور چرخشی به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین دوربین‌های مداربسته بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

C:\Users\rayangostar\Desktop\1-2.jpg

 

استفاده از دوربین‌های سیم‌کارت‌خور چرخشی چه مزایایی دارد؟

همان‌طور که پیش‌ازاین گفته شد، دوربین‌های مداربسته دارای انواع بسیار گوناگونی هستند و هریک باتوجه‌به ویژگی‌های متنوع و منحصر‌به‌فردی که دارند در کاربردهای مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرند. مهم‌ترین مزایای استفاده از دوربین‌های سیم‌کارت خور چرخشی عبارت‌اند از:

 

عدم نیاز به کابل‌کشی

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این دوربین‌ها، عدم نیاز به شبکه کابلی است؛ چرا که با استفاده از یک سیم‌کارت امکان اتصال اینترنتی به مرکز کنترلی (لپ‌تاپ، گوشی، تبلت و غیره) وجود دارد.

پوشش فضای بیشتر

ازآنجایی‌که این نوع دوربین‌ها قابلیت چرخش 180 درجه دارند می‌توانند از چندین جهت متفاوت تصویر تهیه کنند و مقدار بیشتری از فضای تحت پوشش دوربین را مورد نظارت قرار دهند.

سهولت در نصب

خوشبختانه به دلیل عدم نیاز به سیم و کابل و استفاده از سیم‌کارت برای انتقال تصاویر، این دوربین‌ها به‌راحتی و با دنبال‌کردن چندین مرحله نه‌چندان سخت، می‌توانند توسط هر فرد غیرمتخصصی نیز نصب شوند و حضور تکنسین‌ها ضرورتی ندارد. اگرچه می‌توانید با خرید از برخی فروشگاه‌ها همچون تاپ دوربین از حضور تکنسین‌ها و نصب اصولی و مطمئن بدون نیاز به پرداخت هزینه بهره‌مند شوید.

کاربرد گسترده

این دوربین‌ها در موقعیت‌های بسیار متنوعی همچون محل کار، منازل مسکونی، پاساژهای تجاری، باغ‌ها و ویلاهای خارج شهر و هر موقعیتی که در آن امکان ایجاد زیرساخت‌های شبکه کابلی وجود ندارد، قابل‌نصب هستند و از همین رو می‌توانند کاربرد بسیار گسترده‌ای در موقعیت‌های خاص داشته باشند.

امنیت بالاتر

در نهایت می‌توان گفت با استفاده از این دوربین‌ها نسبت به سایر دوربین‌های مداربسته همچون سیمی یا وای‌فای، از امنیت و نظارت بیشتری برخوردار هستید؛ چرا که این مدل از دوربین‌های مداربسته دارای فناوری رمزگذاری ارتباطات هستند و از تکنولوژی شبکه‌های مخابراتی بهره می‌برند.

C:\Users\rayangostar\Desktop\13.jpg

 

قیمت دوربین‌های سیم‌کارت‌خور چرخشی به چه عواملی بستگی دارد؟

اگرچه امنیت عاملی مهم در آسایش و آرامش ساکنین یک ساختمان ایفا می‌کند؛ اما بسیاری از افراد باتوجه‌به شرایط اقتصادی موجود، دغدغه هزینه‌های خرید بهترین دوربین سیم کارت خور چرخشی را دارند. لازم به ذکر است که قیمت دوربین‌های سیم‌کارت‌خور چرخشی به عوامل بسیار متفاوتی بستگی دارد که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم:

نوع دوربین

نوع دوربین می‌تواند در مدل‌های متفاوتی اعم از دوربین‌های PTZ، دوربین‌های بولت، دوربین‌های دام و غیره باشند که بسته به نیاز شما نوع آن انتخاب می‌گردد. هرکدام از این مدل‌ها قیمت متفاوتی دارند.

چگونگی ذخیره‌سازی تصاویر

روش‌های متفاوتی برای ذخیره‌سازی تصاویر وجود دارند که برخی از آن‌ها شامل سرویس‌های ابری ذخیره‌سازی حافظه و یا کارت حافظه می‌‌گردد. بسته به نوع روش ذخیره‌سازی، قیمت دوربین نیز گوناگون خواهد بود.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص

هریک از مدل‌های دوربین مداربسته سیم‌کارت خور ویژگی‌های متفاوتی دارند که هریک از آن‌ها می‌تواند در قیمت نهایی دوربین تأثیر بگذارد؛ بنابراین باید نیازهای خود از دوربین را مشخص نمایید و بسته به ویژگی‌های موردنیاز به خرید دوربین بپردازید. از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که برخی از این دوربین‌ها دارا هستند می‌توان به دید در شب، مقاومت در برابر آب و رطوبت محیط و مقاومت در برابر ضربه اشاره کرد.

کیفیت تصویر

دوربین‌های مدل‌های متفاوت، کیفیت تصویر گوناگونی دارند و می‌توانند طیف گسترده‌ای از HD، 4K و غیره را شامل شوند. به هر میزان کیفیت تصویر بالا رود، قیمت دوربین مدار بسته نیز بالا خواهد رفت.

برند تولیدکننده

برندهای بسیار خوبی از سرتاسر جهان به تولید انواع دوربین‌های مداربسته می‌پردازند. بسته به برندی که از آن خرید می‌کنید، دوربین‌های مداربسته‌ای با قیمت‌های بسیار متنوع خواهید دید.

اعتبار فروشگاه

در آخر توجه داشته باشید فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید مطمئن و دارای اعتبار کافی باشد تا دوربینی که می‌خرید قیمتی متناسب با تمام ویژگی‌های آن داشته باشد و گران‌تر از حد معمول نباشد.

 

بهترین مدل‌های دوربین سیم‌کارت خور

انواع متفاوتی از دوربین‌های سیم‌کارت خور به بازار عرضه شده‌اند که هریک دارای ویژگی‌های خاصی هستند و شما می‌توانید متناسب با نیاز و شرایط خود از میان گزینه‌ها انتخاب نمایید. تفاوت این مدل‌ها در نوع لنز آن‌ها، خورشیدی یا چرخشی بودن آن‌ها و غیره است. اگر به دنبال بهترین دوربین سیم کارت خور چرخشی و یا سایر مدل‌های آن هستید می‌توانید از میان گزینه‌های زیر انتخاب کنید.

 

  • دوربین چرخشی دو لنزه سیم‌کارتی 10x زوم carecam pro
  • دوربین چرخشی سیم‌کارت خور v380
  • دوربین خورشیدی سیم‌کارت خور v380 pro
  • دوربین خورشیدی سیم‌کارتی زوم دار 10x دو لنزه
  • دوربین دو لنزه icsee سیم‌کارتی
  • دوربین دو لنزه سیم‌کارتی ۵ مگاپیکسل v380

C:\Users\rayangostar\Desktop\1-min.jpg

 

دوربین مداربسته سیم‌کارتی با قیمت مناسب را از کجا بخریم؟

برای خرید دوربین سیم کارت خور چرخشی می‌توانید به تاپ دوربین به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های دوربین مداربسته با تنوع بسیار بالا مراجعه کنید. با بررسی سایت این فروشگاه می‌توانید از قیمت هر نوع دوربین مداربسته‌ای مطلع شوید، از متخصصین این مجموعه مشاوره رایگان بگیرید تا بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید و مهم‌تر از همه از نصب رایگان دوربین و دریافت آن درب منزل خود بهره‌مند شوید.

 

جمع‌بندی

دوربین‌های مداربسته سیم‌کارت خور دارای انواع متفاوتی هستند که یکی از بهترین آن‌ها نوع چرخشی است. با خرید این دوربین‌ها می‌توانید امنیت محل کار یا منزل خود را به‌راحتی و با خیال راحت تأمین کنید.

برای خرید بهترین دوربین سیم کارت خور چرخشی به وب‌سایت تاپ دوربین مراجعه کنید و از مشاورین این مجموعه راهنمایی‌های لازم را در خصوص انتخاب بهترین گزینه متناسب با شرایط شما دریافت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی