شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

آقای وزیر! تولید شاهین را متوقف کنید

آقای وزیر! تولید شاهین را متوقف کنید

خودروی شاهین به عنوان یک خودرو تولید ملی چند سالی است روانه بازار شده و از لحاظ شکل ظاهری و امکانات تا حدودی توانسته نظر مصرف کننده را به سوی خود بکشاند.

به گزارش شهرام درویش خبرنگار شمانیوز، شرکت خودرو سازی سایپا از سال گذشته نسخه اتوماتیک این خودرو را نیز تولید و به بازار مصرف ارائه کرده تا بتواند بخشی از جامعه هدف را پوشش دهد اما متاسفانه این خودرو ساز نتوانسته خدمات پس از فروش مناسبی را برای خریداران شاهین اتومات ارائه نماید و این موضوع مشکلات فراوانی را برای مالکان این خودرو به وجود آورده است.

شرکت سایپا در هر کلانشهری به تعداد بسیار محدود و انگشت شمار،نمایندگی هایی را برای خدمات پس از فروش شاهین اتومات در نظر گرفته که پاسخگوی نیاز جامعه هدف نیست.

به عنوان نمونه در کلانشهر شیراز فقط یک نمایندگی به دارندگان این خودرو خدمات ارائه می دهد که آن هم تقریبا در حاشیه شهر قرار دارد و مشتریان باید از ساعت ۵ صبح در پشت درب نمایندگی در نوبت بایستند تا ساعت ۸ صبح که نمایندگی باز می شود بتوانند پذیرش شده و خودرو گارانتی دار خود را رفع مشکل نمایند.

این در حالی است که در کلانشهر شیراز به وفور نمایندگی سایپا وجود دارد که از نظر استانداردها و زیرساخت های لازم نرم افزاری و سخت افزاری،می توانند نیاز مشتریان را مرتفع نمایند.

در دیگر شهرهای کشور نیز وضعیت به همین شکل است و دارندگان این نوع خودرو برای دریافت خدمات،با محدودیت مواجه اند.

روی سخن من در اینجا با وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت است.

آقای وزیر! شما در ابتدای راه خدمت به مردم هستید و باید موضع خود را در مقابل خودرو سازان داخلی مشخص کنید که آیا در سمت مردم ایستاده اید یا در سمت خودرو سازان همیشه مدعی.

اگر در سمت مردم هستید که باید به فوریت مشکلات مردم در رابطه با خدمات پس از فروش نمایندگی های دو خودرو ساز بزرگ را مرتفع نمایید تا شاید بخشی از دغدغه مشتریانی که با قیمت های گزاف، خودرو داخلی خریداری کرده اند رفع نمایید.

اگر هم که در سمت خودرو سازان ایستاده اید که تکلیف معلوم است.درب همچنان بر همان پاشنه می چرخد و آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی