شمانیوز
شما نیوز

املت پنیر

طرز تهیه املت ساده و بی نظیر با پنیر

در 0 ثانیه یک املت خوشمزه و عالی را درست کن در ادامه این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

طرز تهیه املت ساده و بی نظیر با پنیر

به گزارش شمانیوز: املت ۴۰ ثانیه ای یکی از سریع ترین املت ها می باشد که می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. املت ۴۰ ثانیه ای با تخم مرغ و پنیر دلخواه خود تهیه می شود و شما می توانید با کمی پیازچه آن را تزیین کنید. این دستور املت یک آموزش بی نقص و تست شده می باشد که بسیار سریع است و به همین دلیل به این اسم مشهور شده است. این دستور غذایی سال ۲۰۰۳ توسط یکی از کاربران سایت محبوب مخصوص صبحانه است ارسال شد و بعد از تست کردن متوجه شدیم که در ۴۰ ایل ۵۰ ثانیه شما می توانید یک امیت فوق العاده سریع داشته باشید و می توانید از عکس مراحل نیز برای کمک گرفتن و تهیه این املت استفاده کنید. شما می توانید به دلخواه پنیر را تغییر دهید و از پنیر رنده شده یا پارمزان استفاده کنید. اگر زمان کافی برای تهیه املت ندارید این دستور پخت را سیو کنید و داشته باشید و با یک صبحانه سریع و خوشمزه خود را برای شروع یک روز کاری خوب آماده کنید. صبحانه یکی از وعده های بسیار مهم می باشد که خیلی ها آن را حذف می کنند و کمتر اهمیت می دهند در صورتی که کار بسیار اشتباهی می باشد و مضرات زیادی را بدنبال دارد.

مواد لازم برای تهیه املت ۴۰ ثانیه ای با پنیر

تخم مرغ ۲ عدد

آب ۲ ق غذا خوری

کره یا روغن ۱ ق غذا خوری

پنیر دلخواه به مقدار لازم

نمک، فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه املت ۴۰ ثانیه ای خوشمزه

مرحله اول: هم زدن تخم مرغ

ابتدا تخم مرغ و به همراه آب و کمی نمک و فلفل سیاه با همزن دستی یا با چنگال بزنید تا از لختگی خارج شود. یک تابه را روی حرارت قرار دهید و کره یا روغن را داخل تابه بریزید و صبر کنید تا خوب داغ شود.

مرحله سوم: تهیه املت ۴۰ ثانیه ای

در ادامه مخلوط تخم مرغ را داخل تابه بریزید و صبر کنید تا تخم مرغ پخته شود و بعد مداوم هم بزنید تا تخم مرغ بسته شود. با کمک کفگیر قسمت های نپخته را به قسمت داغ تابه بریزید و آنقدر ادامه دهید تا تخم مرغ از شل بودن خارج شود.

مرحله سوم: تهیه املت ۴۰ ثانیه ای

در ادامه پنیر دلخواه خود را داخل تابه بریزید و املت را از وسط تا کنید همانند شکل زیر و بعد داخل بشقاب برگردانید و بلافاصله سرو کنید و روی آن کمی پیازچه بریزید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied