شمانیوز
شما نیوز

املت پنیر

طرز تهیه املت پنیر خوشمزه مناسب صبحانه

طرز تهیه املت پنیر خوشمزه مناسب صبحانه

املت پنیر یکی از انواع املت‌های خوشمزه که مناسب وعده صبحانه می‌باشد.

به گزارش شمانیوز: املت پنیر یک صبحانه خوشمزه و مغذی است که می‌تواند انرژی لازم برای شروع روز را فراهم کند.برای تهیه املت پنیر، می‌توانید از انواع پنیرهای مختلف مانند فتا یا چدار استفاده کنید تا طعم آن را متفاوت کنید.املت پنیر به دلیل ترکیب پروتئین و کلسیم موجود در پنیر، گزینه‌ای عالی برای تقویت استخوان‌ها محسوب می‌شود.بسیاری از افراد املت پنیر را با سبزیجات تازه مانند گوجه‌فرنگی و فلفل دلمه‌ای سرو می‌کنند تا طعمی لذیذتر به آن ببخشند.

مواد لازم

تخم مرغ: ۳ عدد

پنیر پیتزا: ۱ لیوان

پیاز: ۱ عدد

فلفل دلمه‌ای: نصف ۱ عدد

سوسیس: ۲ عدد

روغن: به میزان لازم

نمک و فلفل: به میزان لازم

طرز تهیه

برای درست کردن این املت پنیری خوشمزه ابتدا پیاز را پوست و به صورت نگینی خرد کنید. کمی روغن داخل یک ماهی تابه مناسب بریزید و پیاز‌های خرد شده را به آن اضافه کنید و کمی سرخ کنید. فلفل دلمه‌ای را به صورت خیلی ریز خرد کنید و به پیاز اضافه کنید تا نرم شود. سوسیس را هم به صورت خیلی ریز خرد کنید و به ترکیب پیاز و فلفل دلمه‌ای اضافه کنید و اجازه بدهید سوسیس سرخ شود و بعد اجاق گاز را خاموش کنید.

سوسیس سرخ شود و بعد اجاق گاز را خاموش کنید. تخم مرغ‌ها را داخل یک کاسه مناسب بشکنید و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا به صورت یکدست مخلوط شود. حالا یک ماهی تابه گرد و نچسب را انتخاب کنید و روی حرارت اجاق گاز بگذارید. کف ماهی تابه را با فرچه چرب کنید و بعد پنیر پیتزا را داخل ماهی تابه بریزید و پخش کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی