شمانیوز
شما نیوز

گئورگی گولسیانی | گئورگی گولسیانی در پرسپولیس | نقل و انتقالات پرسپولیس

خبری نگران کننده از دربی پیش از دیدار با استقلال | گئورگی گولسیانی ستاره جذاب ویرا دربی را از دست داد؟

شاید ستاره گلزن پرسپولیس به دربی شماره ۱۰۳ نرسید.

خبری نگران کننده از دربی پیش از دیدار با استقلال | گئورگی گولسیانی ستاره جذاب ویرا دربی را از دست داد؟

به گزارش شمانیوز:گئورگی گولسیانی آخرین مصدوم اردوگاه پرسپولیس است. گئورگی گولسیانی ایران را ترک کرده تا در گرجستان ریکاوری انجام دهد. گئورگی گولسیانی در صحبتی کوتاه مدعی شد برای تسریع در روند درمان مصدومیت همسترینگ خود و به مدت سه روز به گرجستان سفر کرده گئورگی گولسیانی گفته به زودی به تهران باز خواهد گشت.

گئورگی گولسیانی این هفته در بازی پرسپولیس و نفت و گاز گچساران از سری مسابقات جام حذفی به دلیل مصدومیت در ترکیب سرخ‌ها حضور نداشت و مدافع گرجستانی شب گذشته تهران را به مقصد کشورش ترک کرد تا مراحل ریکاروی را آنجا طی کند.

خبر بد برای کادر فنی پرسپولیس این است که مدافع گرجستانی پرسپولیس که سابقه دبل گلزنی در دربی را نیز در کارنامه دارد، به بازی این هفته تیمش مقابل فولاد خوزستان نمی‌رسد و امکان دارد در دربی نیز غایب باشد.

به نقل از ورزش سه گفته می‌شود مدت زمان دوری گولسیانی ۱۰ تا ۱۲ روز خواهد بود و با این شرایط و با توجه به زمان اندک باقی مانده تا دربی و جدال با استقلال، این بازیکن فرصت چندانی برای همراهی تیمش در این بازی نخواهد داشت و این احتمال نزدیک به صفر خواهد بود. خصوصا اینکه او طی این مدت نباید در تمرینات گروهی نیز شرکت کند. غیبت گئورگی گولسیانی در این بازی می‌تواند این شانس را به فرشاد فرجی یا علی نعمتی بدهد که در جدال با استقلال حاضر باشند.

خبر نگران‌کننده بعدی برای کادر فنی پرسپولیس سه کارته بودن محمدحسین کنعانی‌زادگان دیگر مدافع سرخ‌هاست که در صورت دریافت کارت زرد مقابل فولاد خوزستان این ستاره ملی‌پوش پرسپولیس نیز دربی را از دست خواهد داد تا خط دفاع تیم اوسمار وارد چالش جدی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied